Теленор България: Вероятно няма да се ребрандираме
„Засега нямаме взето решение, но моето лично мнение е да останем част от марката Telenor, защото се приема много добре на българския пазар. Изградихме добра компания и я развихме. Ако няма друго влияние, бих искал да запазим това име“. Това заяви Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на „Теленор България“, в ексклузивно интервю за технологичното предаване UpDate по Bloomberg TV Bulgaria.
Когато в средата на 2018 г. холандската финансово-инвестиционна корпорация PPF Group на милиардера Петър Келнер официално придоби телекомуникационните активи на норвежкия телеком Telenor в Централна и Източна Европа, регионът навлезе в тенденция, позната от останалата част на континента – консолидация и превръщане на телекомите в оператори и създатели на съдържание. Тогава стана ясно, че според договора българският оператор ще има правото да оперира под норвежкия бранд в продължение на 33 месеца след осъществяването на сделката – период, който изтича през 2021 г. От ефира на Bloomberg TV Bulgaria Кинг заяви, че до ребрандиране може би въобще няма да се стигне.
„Този процес (по ребрандиране, бел. ред.) е не само времеемък, но и много скъп. Разглеждаме няколко варианта. Единият е да продължим да работим с настоящата марка, другият е да използваме съществуваща наша марка (на друг пазар, например О2, бел. ред.). Освен това разглеждаме варианта да създадем нова марка – нещо, което колегите в България смятат за интересно. Засега няма конкретно взето решение, то се взема с нашите акционери... Всички варианти са отворени, но ако мога да направя нещо по въпроса, бихме запазили марката Telenor, защото изградихме голямо доверие сред клиентите си....”, каза Кинг пред водещия на UpDate Бойчо Попов.
В интервюто си за технологичното предаване Кинг разяснява детайли и около бъдещи инвестиции на компанията в сферата на телевизионните услуги - посоката, в която се развива телекомът в последната година.
„Работим с HBO GO и Diema Play, включително и с компании за аудио услуги. Ще продължим да предлагаме ново съдържание. Водим и преговори с още партньори, за да предоставяме още услуги. Може да разгледаме и възможността за линейна телевизия, а наскоро пуснахме нова услуга за фиксирани мрежи, която предлага скорост до 100 мегабита в секунда. Това са част от бъдещите ни планове за следващите тримесечия“, заяви мениджърът.