OffNews.bg

Филип Морис България бележи 10 години IQOS в света - знаковата иновация по пътя към бъдеще без дим

Филип Морис Интернешънъл отбелязва 10 години от лансирането на IQOS в световен мащаб – системата за нагряване на тютюн, с която компанията направи първата сериозна стъпка към реализиране на визията си за бъдеще без дим. Днес бездимните алтернативи на Филип Морис Интернешънъл се предлагат на над 80 пазара по цял свят, а IQOS е водач в сегмента с над 28 млн. потребители, от които 20.8 млн. са спрели да пушат изцяло, а останалите са в различни стадии от процеса на пълно преминаване към продукта. На 25 пазара приходите от водещата бездимна алтернатива на компанията надвишават 50%.

За да отбележи своята годишнина, компанията представя на българския пазар новата си лимитираната серия IQOS ILUMA Neon Purple. Тя бе лансирана за пръв път изключително успешно в Япония, а сега излиза за втори път на общо 22 пазара. В България идва и след добре приетото представяне на вдъхновената от Космоса и звездите серия IQOS ILUMA STARDRIFT в края на миналата година. В центъра на вдъхновението за дизайна на новата лимитирана серия е неоновата гама на лилавия цвят.

Това е само една от многобройните активности, с които Филип Морис Интернешънъл ще отпразнува 10-те години на постоянен напредък, затвърждавайки по този начин своята мисия да изгражда общност от милиони пълнолетни пушачи по света, които са направили промяна за себе си и за близките си, като са оставили завинаги цигарите зад гърба си. Генералният мениджър на българското дружество Демиан Пинтос заяви, че тази годишнина дава възможност на компанията да погледне назад към свършената работа и натрупания опит, както и да затвърди ангажимента си към изграждане на бъдеще без дим.

"През последните десет години преминахме през един непрестанен процес на усъвършенстване, в който портфолиото ни от бездимни алтернативи се разрастваше, оказвайки положително въздействие върху милиони пълнолетни потребители по света и в България. Продължаваме да правим нововъведения, да разчитаме на науката и да предлагаме на потребителите си продукти, които отговарят на техните нужди и представляват потенциално по-добра алтернатива на тютюнопушенето", каза Пинтос.

Пред OFFNews Пинтос коментира още, че компанията винаги търси възможностти да изненада приятно своите потребители, както и да им даде възможност да блестят през активен и цветен сезон, какъвто е лятото. Той акцентира върху важността от цялостно преминаване към бездимни алтернативи, за пълнолетните пушачи, които биха продължили да пушат.

"Окуражаваме пълнолетните ни потребители да не се връщат към тютюнопушенето. Лимитираната серия IQOS ILUMA Neon, с този изключително красив дизайн, печелил международни награди, е още една възможност да ги подкрепим в желанието им да оставят цигарите в миналото", заяви Демиан Пинтос. Той изтъкна, че серията включва три различни варианта, предназначени за хора с различни предпочитания и покупателни способности.

"За нас обратната връзка от потребителите е най-важна. Ако те се чувстват неудолетворени, могат по-лесно да решат да се върнат към тютюнопушенето. Знаем, че най-добрият начин да се намали вредата е да се премине изцяло към бездимни алтернативи - затова сме отдадени на това да предлагаме преди всичко отлично обслужване. Ако нещо не е наред с устройството ви, можете да се обадите на горещата ни линия или да отидете в най-близкия до вас магазин от нашата мрежа - ще ви помогнем да намерите решение. Ако не работи устройството - ще го заменим", обясни Пинтос.

Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на Филип Морис България заяви, че с представянето на IQOS ILUMA на пазара у нас, е направена истинска революция в категорията бездимни продукти, благодарение на технологията за индукционно нагряване без нагряваща пластина в холдъра, която премахва и нуждата от почистване.

"Лимитираната серия Neon Purple на IQOS ILUMA също използва иновативната система за нагряване, като освен това, е отличена с престижната международна награда за продуктов дизайн на Red Dot GmbH & Co. KG за своята стилна естетика и дръзка цветова палитра. С лансирането на този продукт празнуваме най-вече разрастването на общността ни от пълнолетни потребители и партньори, с които заедно напредваме в мисията ни за бъдеще без дим в страната. Десетата ни годишнина е начин да насочим вниманието именно към тази многообразна общност”, каза Полина Нинова.

"Новата серия е вдъхновена от вибриращата сила на неона - началото на лятото, сезонът, в който се случват само хубави неща. Сила, иновация, позитивизъм, енергия - всичко това е съчетано в това изключително впечатляващо устройство. Виждаме, че то веднага откликва в сърцата на потребителите", допълни Полина Нинова пред OFFNews.

Наситените неонови цветове вдъхновиха и шеф Илиан Кустев и ресторантьорът Явор Сарафов, които са част от предстоящото своеобразно турне на Neon Purple в различни точки на страната. То ще премине през няколко големи български града и ще събере представители на IQOS общността в България, която вече наброява повече от 350 000 пълнолетни потребители. Специално за турнето, мастър шефовете създадоха уникална колекция от шоколадови бонбони - единият със сладки нотки на череша, инфузиран с полъх от аромат на тютюн, вторият със сладко-солените вкусове на соления карамел, а третият с леката киселинност на касиса.

“Благодарим на Филип Морис България, че ни покани да отбележим 10 години IQOS в света, като създадем уникална лимитирана серия от бонбони, вдъхновени от неона. Пресъздаването на цвят с храна е истинско предизвикателство, но бяхме изключително развълнувани от идеята и затова крайният резултат е толкова успешен”, разказа шеф Илиан Кустев.

Явор Сарафов от своя страна сподели, че за пръв път му се случва да концептуализира храна на база цвят, технология и дизайн. "Вярвам, че се доближихме максимално до пресъздаването на усещането за лимитираната серия IQOS ILUMA Neon Purple с помощта на храната като изразно средство. Вдъхновени от иновациите, създадохме колекция от шоколадови бонбони, всеки със своя характер и оригинална рецепта", каза той.