Под 1% от потребителите на Microsoft са били засегнати от големия срив
Около 8,5 милиона устройства, използващи Microsoft, са били засегнати от технологичния срив, съобщиха от компанията. Независимо, че това е по-малко от 1 процент от потребителите на технологичния гигант, сривът остава най-големият в историята.
Летищата по света продължават да се опитват да възстановят графика на полетите. Анулираните полети са били над 1500.
Службите по киберсигурност в различни държави призовават засегнатите потребители за изключителна бдителност към подозрителни имейли, обаждания и сайтове, предаде БНТ.
Опасенията са, че след технологичния срив хакерските атаки ще се увеличат.
От Wizz Air съобщиха, че системите вече функционират нормално. Въпреки че причината за смущенията е била извън контрола на Wizz Air, клиентите, чиито полети са били отменени, ще получат автоматично възстановяване на 120% от сумата в кредити WIZZ в рамките на 24 часа след заминаването на планирания полет.
Ако пътниците предпочитат да направят нова регистрация на полета си вместо да получат възстановяване на сумата, те трябва да се свържат с кол центъра за обслужване на клиенти за уточняване на условията.
Клиентите също така вече могат да направят нова резервация на полета си или да поискат възстановяване на сумата чрез официалния уебсайт или мобилното приложение. Повече информация можете да намерите на уебсайта на Wizz Air: Последна информация за пътуванията (wizzair.com).
Технологичното прекъсване засегна операциите в различни сектори в международен план, включително дейностите на редица летища, авиокомпании, медии и банки.