Компании махнаха от името си "A", "B" и "O" в помощ на кръводаряването
Във Великобритания и други 20 страни се провежда кампания, която цели да популяризира кръводаряването.
Използва се хаштагът #MissingType (липсващата кръвна група), а множество компании се включиха като премахнаха латинските букви "A", "B" и "O" от иманата си.
Идеята на кампанията е да се покаже, че ако тези букви ги няма, имената на компаниите нямат смисъл. По същия начин, ако няма достатъчно кръводарители, това може да се окаже фатално за някои пациенти.
Кампанията се провежда от 16 до 21 август в 21 страни по света.
В рамките на кампанията заедно работят 25 кръводарителски центрове от страните, които участват, сред които са САЩ, Австралия, Сингапур, Южна Африка, Ирландия и Канада.