Живот в розово - модна къща Валентино представи новата си колекция
Италианската модна къща “Валентино” представи “живот в розово” на Седмицата на модата в Париж - колекцията за сезон есен-зима 2022/2023 беше дръзка, но и предизвика триумф, предаде Асошиейтед прес.
С шокиращо розов декор и облекла дизайнерът на “Валентино” Пиерпаоло Пичоли впечатли гостите. На подиума бяха представени 81 тоалета и по-голяма част от тях бяха в различни нюанси на актуалния според италианеца цвят за следващия есенно-зимен сезон.
Снимка: БТА/АР
Дизайнерът беше заложил на свободни силуети с изящни и щедри пропорции, с пера и блестящи орнаменти. Меките сака, тип смокинг, бяха толкова широки, че падаха от раменете на моделите в шикозни сегменти. Обувките бяха на големи платформи от 70-те години в розово, а чантите - с големи катарами. Мъжете също бяха облечени от глава до пети в розови костюми и аксесоари.
Снимка: БТА/АР
И точно когато розовото изглеждаше безкрайно, Пиколи рязко премина към облекла, изцяло в черно - ефектен контраст, демонстрация на неговия ловък контрол върху дизайна. Италианецът опита да покаже, че като се отнеме цвета, вниманието може да се концентрира само върху формата и силуета. Ревюто беше триумф.
Люис Хамилтън и Зендая бяха сред ВИП гостите на шоуто, състояло се в квартал “Маре”. Те трябваше да договорят специално разрешително за пристигане, тъй като беше ден без автомобилно движение в няколко района на френската столица. Зендая беше облечена в актуалния за "Валентино" розов цвят.
Зендая, Люис Хамилтън, снимка: БТА/АР
Изкуството на шикозната визия все още е основна част от парижката луксозна индустрия, отбелязва Асошиейтед прес. Модните къщи се надпреварват, за да произведат най-привличащите окото, изобретателни и ярки покани за ревютата си, често доставяни от куриер до личния или професионален адрес на всеки от гостите.
Малките произведения на изкуството понякога правят намек за това какво съдържа колекцията; друг път обаче са просто ексцентрични. Поканата за шоуто на Изабел Маран беше пример за това: блестяща сребърна кутия, в която лежеше изваян музикален инструмент.
Модната къща "Льове" пък беше избрала 1-метрово парче тънка гума, скрито в малък метален цилиндър, задаващо тона за модното шоу на дизайнера Джонатан Андерсън.
Поканата на “Ив Сен Лоран” беше демонстрация на истински лукс: черен кожен портфейл с името на съответния гост и златно релефно лого YSL отпред.
Най-ексцентричната и разточителна поканата, правена някога, вероятно беше тази на луксозната марка “Баленсиага” - повреден iPhone 6S със спукан екран и лазерно гравирани подробности за ревюто.