Nike се отдръпват от голфа
Световният лидер в производството на спортни стоки Nike ще спре да продава екипировка за голф, включително стикове, топки и чанти след години на спад в продажбите на подразделението за голф.
От компанията все пак обявиха, че ще засилят работата си при обувките и облеклото за голф.
Nike инвестираха сериозно в голфа в края на 90-те години със спонсорството си за Тайгър Уудс, давайки му първия петгодишен договор през 1996 г. на стойност 40 милиона долара.
Но победителят в 14 от големите голф турнири изпитва трудности заради загубата на форма през последните години.
През 2013 г. Nike подписаха споразумение за спонсорство с Рори МакРой за 100 милиона долара за 5 г.
Миналата година продажбите на Nike на голф екипировка спаднаха с 8% до 706 милиона долара. Това е третата година на спад в продажбите.
Компанията ще продължи да си партнира с повечето от най-добрите голф играчи в света, уверяват от Nike.
По-рано тази година съперникът на Nike Adidas обяви намерението си да продаде по-голямата част от голф бизнеса си.