Известни българи пробягаха над 500 километра, за да подкрепят спортуването
7 известни българи пробягаха общо 508 километра в рамките на социалната инициатива #4040caratrun, която имаше за цел да популяризира ежедневното практикуване на спорт у нас и продължи 40 дни.
Участниците в кампанията бяха икономистът Владимир Каролев, пианистката Мария Каракушева, журналистът Константин Вълков, водещите от Дарик радио - Михаил Дюзев и от БНТ - Сибина Григорова, както и мениджърът на Opel България Владимир Тодоров и изпълнителният директор на Carat Bulgaria Мария Грашнова.
Всеки един от посланиците успя да покрие първоначалното предизвикателство да пробяга поне 40 километра в разстояние на 40 дни. Освен това те успяха да разпространят посланието за активния начин на живот в социалните мрежи до над 1 милион потребители.
Пианистката Мария Каракушева стана участникът с най-голям актив от пробягани километри. Тя пробяга 154 километра. Владимир Тодоров се нареди втори с по-малко от 20 километра разлика зад Каракушева.
Петима от участниците – Владимир Каролев, Константин Вълков, Мария Грашнова, Мария Каракушева и Владимир Тодоров, разпространиха инициативата и извън границите на България. Те тичаха в Германия, Франция, Великобритания и САЩ.
„Щастливи сме, че с Carat Run успяхме да разпространим възможно най-масово посланието за активния начин на живот, който е неизменна част от успеха. Благодарение на посланиците на кампанията доказахме, че липсата на свободно време и мотивация могат лесно да бъдат преодолени чрез добър пример и постоянство. Благодарение на партньорите, подкрепили инициативата, нашите послания достигнаха до над един милион българи. Това е изключителен резултат, който ни кара да се чувстваме горди, но и ни задължава да продължим с тази кауза и в бъдеще“, коментира Радослав Неделчев, който е част от екипа на Carat.
Всеки един от участниците в инициативата разполагаше с пълна adidas-екипировка и специално мобилно устройство, с което се измерва и споделя пробяганите километри чрез хаштаг - #4040caratrun.