7 известни българи тичат, за да популяризират спорта у нас
Разстоянието от София до Стара Загора или близо 220 километра пробягаха за три седмици 7-те известни българи, които участват в социалната инициатива #4040caratrun.
Кампанията цели да популяризира практикуването на спорт в България, а мотото й е "Тичай за себе си".
Всеки един от участниците в социалната кампания Carat Run трябва да избяга най-малко 40 километра в разстояние на 40 дни. Те разполагат с пълна adidas-екипировка и специално мобилно устройство, с което се измерват и споделят пробяганите километри чрез хаштаг - #4040caratrun.
7- те известни личности, които станаха част от кампанията са икономистът Владимир Каролев, пианистката Мария Каракушева, журналистът Константин Вълков, водещите от Дарик радио - Михаил Дюзев и от БНТ - Сибина Григорова, както и мениджърът на Opel България Владимир Тодоров и изпълнителният директор на Carat Bulgaria Мария Грашнова.
От 29 септември, когато стартира надпреварата, до днес те успяха да натрупат актив от средно по 31 км. на човек.
Засега Владимир Тодоров и пианистката Мария Каракушева си оспорват титлата с най-много пробягани километри.
Кампанията #4040caratrun събира почитатели в социалната мрежа, които се включват както в бягането, така и в реализирането проекта.
Инициативата продължава до 7 ноември, когато ще стане ясно дали всеки от участниците е покрил първоначалното предизвикателство да пробяга поне 40 километра за 40 дни.