OffNews.bg

България вече ще се рекламира и във Viber

Рекламата на България като туристическа дестинация вече ще използва и популярното приложение за чат - Viber.

Онлайн платформата IloveBulgaria, която беше създадена от Министерство на туризма преди година, ще бъде инкорпорирано в чата на Viber и ще позволява на потребителите да споделят информация за туристически обекти у нас.

България е първата страна, която използва с национално Chat разширение. Проектът е безплатен, а функцията ще бъде активна от днес.

В мобилното приложение IloveBulgaria вече са включени над 5000 туристически обекта, както и подробна информация за тях. То позволява  на потребителя да използва навигация до избраната от него туристическа дестинация.

В IloveBulgaria е интегриран и игрови елемент. Туристите, които посетят включените туристически обекти, ще получават точки, а най-активните ще бъдат възнаградени.

Чрез мобилното приложение потребителите ще могат да сканират специални QR кодове, които ще бъдат поставени на табела пред включените в регистъра на платформата туристически дестинации. Функцията ще предоставя повече информация на туристите за обекта.

Участие в туристическата онлайн платформа вече са взели 18 общини в страната, а приложението е достъпно на 13 различни езика.

"Това е поредна стъпка в работата на министерството, с която новите дигитални технологии се използват все повече в сферата на туризма. Поставянето на дигитализацията като основен акцент в програмата за годишна реклама на сектора не остава просто като текст в стратегия. Министерството работи последователно по различни инициативи, с които се изпълнява основната ни цел - да внедряваме все повече ИТ технологии в туризма", каза министърът на туризма Николина Ангелкова.