OffNews.bg

Skype вложи $12 млн. да почерни Facebook и Twitter

Най-популярната програма за видео чат - Skype, пусна нова рекламна кампания, в която напада социалните мрежи Facebook и Twitter.

Гигантът във видео конференциите е вложил $12 милиона, за да почерни името на чат претендентите си.

В рекламите се ползват провокативни речи, сред които „Кога стана нормално да пишеш текст на майка си за рожденият ѝ ден?“ и „140 символа не означават да поддържаш връзка с някого“.

Управителката на сектора Глобална потребителска база в Skype Франси Стронг сподели: „Фокусът е върху големи и дръзки твърдения, които да привлекат вниманието на хората и да ги накара да преосмислят начина, по който комуникират.“

Кампанията се провежда от Pereira & O'Dell, като тяхното мнение по случая, е че Skype не се ползва достатъчно между приятели и членове на семейството.

„Депресиращо и вдъхновяващо е“, казва Джъстин Кокс от Pereira & O'Dell.

“Рядко е кампания да ти даде възможността да адресираш проблеми, свързани със съвременната култура. Skype не разрешава проблемите на света, но има гледна точка. Това е повече от маркетингово съобщение с провокативни заглавия – нашето послание е с цел да помогне на хората наистина да се свързват един с друг, по един по-естествен начин“.