OffNews.bg

Хотелът с израелските туристки в Слънчев бряг: Искаха да ги настаним по-рано, първи проявиха агресия

Туристките, срещу които хотелиер от Слънчев бряг прояви агресия и предизвика остра реакция и у нас и в Израел, първи са започнали саморазправата, твърдят от хотела.

Според представител на хотела скандалът започнал, защото двете израелки пристигнали в 11 ч и настояли да бъдат настанени веднага, а редът е това да става след 14 ч. Стигнало до словесен и физически сблъсък.

„Гостите пристигат в 11 ч., и искат да се настанят. Политиката на този хотел е настаняването да е в 14 ч. Те са били многократно и учтиво помолени да изчакат, за да може стаята да бъде почистена и подготвена. След това започват вербална и невербална агресия спрямо рецепционистите. Правят жесток скандал във фоайето. Представете си, че сте много ядосани заради тази ситуация. Ако искате да ритнете някого, няма да го направите от три метра. Това е интерпретация, която създава напрежение. Погледнете от другата страна и вижте нещата такива, каквито са, защото българският туризъм страда имено от това. Интерпретации на дребни проблеми, които се превръщат в скандали”, коментира адвокатът на хотела Димитър Москоянев пред Нова телевизия.

"Обяснихме, че това е частен въпрос, в който са замесени три страни – туристите, хотелът и туроператорът. Нашият съвет е да се обърнат за помощ към адвокат и да говорят за възможностите за тяхната компенсация. Информацията, с която аз разполагам е, че са им дадени компенсации под формата на безплатни екскурзии”, заяви почетният консул на Израел Орлин Мандов.

„Не оправдавам реакцията на колегата хотелиер, но много често ни се налага да имаме контакт с агресивни туристи. Опитваме се да потушим всички такива негативни техни реакции, но от друга страна сме длъжни да защитим и хората, които работят за нас”, посочи на свой ред коментира председателят на Клуба на хотелиера в „Слънчев бряг” Диана Колчева.