1 млн. долара търсят своя социален предприемач в България
В края на октомври легендарният уиски бранд Chivas Regal даде старт на глобалната си инициатива "The Venture - Win the right way". Предизвикателството дава шанс на социални предприемачи от България и още 13 страни да презентират свой креативен бизнес-план, в основата на който да бъде заложена идеята за значима социална промяна.
България беше избрана от общо 160 пазара в света и получи изключителната възможност да излъчи свой победител, който да участва на Глобалния финал с награден фонд 1 млн. долара - сума, която ще бъде разпределена и ще финансира най-добрите бизнес-проекти на кандидатите.
Chivas Regal ще подкрепи онези предприемачи, които умеят да съчетават бизнеса със щедростта и амбицията с визията за по-добър живот.
Българските кандидати могат да се регистрират за участие на официалния сайт на кампанията до 9 януари 2015 г. Кандидатите трябва да попълнят формуляр, който е предоставен на самия сайт, и да качат 2-минутно видео-презентация, представящо конкретната бизнес-идея. Единственото ограничение за кандидатите е да имат навършени 25 години.
23 януари 2015 г. е датата, на която жури от успели български предприемачи ще обяви полуфиналистите в надпреварата, а на 12 февруари 2015 г. официално ще бъде обявен и големият победител, който ще представи България в глобалната инициатива.
14-те финалисти от страните-участнички в проекта "The Venture - Win the right way", ще бъдат поканени на едноседмичен майсторски бизнес клас в Силициевата долина в Калифорния – дом за някои от най-успелите световни предприемачи.
Там те ще имат шанса да се срещнат и дискутират проектите си с водещи лидери на компании от технологичния бранш, а техни ментори ще бъдат професионални експерти.