VIVACOM запазва лидерската си позиция на българския телеком пазар, като отчита най-големи общи приходи за изминалата 2016 г.– 875 милиона лева. Спрямо предходната 2015 г., компанията отбелязва 3,2% ръст.
Телекомът продължава да увеличава пазарния дял по приходи от мобилни услуги, като в края на 2016 г. той е 28%. Към края на 2016 г. клиентите на мобилни услуги са 3 133 000, което е с 3,6% повече от предходната година. 87% от клиентите на мобилните услуги на VIVACOM са предпочели срочен абонаментен план.
В общите приходи от мобилни услуги делът на приходите от мобилен интернет продължава да се увеличава. През 2016 г. той вече е 32% спрямо 27% за 2015 г. Заслуга за това има и разширяването на покритието на 4G мрежата на телекома, която вече покрива 86,75% от населението в над 650 населени места.
В края на 2016 г. VIVACOM стана отново лидер в доставката на фиксиран интернет с общо 437 000 абонати спрямо 390 000 за 2015 г. Повече от половината от всички потребители (51%) използват оптичната мрежа на компанията, осигуряваща скорости до 900 Mbps. Това представлява ръст от 7 процентни пункта спрямо предходната 2015 г.
VIVACOM запазва позицията си на оператор номер 1 и в предоставянето на най-модерната телевизионна услуга – интерактивна телевизия (IPTV). Общо 42% от всички 410 000 абонати на платена телевизия на телекома използват интерактивна телевизия.
Стойността на вложените от VIVACOM средства за 2016 г. е 212 милиона лева, а през тази година се очаква да бъдат инвестирани още 180-190 млн. лева.





























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Без вода в части от София утре
''Реликва от Студената война''. САЩ да излезе от НАТО, предлага републикански конгресмен
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години
Демократите спечелиха кметското място в Маями за първи път от 28 години