Седем човека в журито на първите Международните награди за интерактивен маркетинг IAB MIXX Awards
Вече е известна датата на първото издание на IAB MIXX Awards. Събитието ще се проведе на 12 ноември 2015 година от 14:30 часа в Cine Grand, City Center Sofia, когато дигиталната индустрия ще се събере, за да отличи най-вдъхновяващите маркетингови кампании в дигитална среда. Организаторите от IAB Bulgaria се доверяват на седем членно жури в пилотното издание.
Емил Олованов - Регионален мениджър, Crimtan за Балканите; Александър Варов - Портфолио Мениджър - Нетинфо; Илия Яков - Творчески директор на Ogilvy Sofia; Мария Тодорова - Съосновател и управляващ директор на дигитална агенция NEXT-DC; Венцислав Костов - Изп. директор на онлайн рекламната мрежа Httpool; Георги Малчев - Мениджър „Дигитален маркетинг“ в Mtel; Жюстин Томс - Мениджър „Бизнес развитие“, ABC Design & Communication Group са специалистите, които ще заседават и отличат победители в седем категории: : “Direct Response and Lead Generation”, “Branded Content”, “Cross Media Integration”, “Interactive Video Campaign”, “Mobile”, “Social”, “Brave (Any execution so experimental and innovative that it defies categorization)”.
IAB MIXX Awards Bulgaria отличават най-добрите в интерактивния маркетинг през годината. Наградите приети като показател номер едно в света за най-добрите кампании и като състезание за цялата дигитална индустрия. Най-добрите в своите категории ще бъдат представени на The IAB MIXX Awards New York и Interact Congress Europe.
Скоро ще стане ясна и програмата на събитието и ще могат да се подават заявки за участие.
В конкурса могат да кандидатстват възложителя (рекламодател) на кампанията или нейния изпълнител (агенция).
IAB България е част от световната мрежа на IAB, като в организацията членуват над 40 фирми от дигиталния бизнес. ИАБ организира най-различни събития като IAB Forum, Digital Marketing Masterclass, IAB Labs, AdEx проучвания за обемът на дигиталния пазар в България и др.