OffNews.bg

Нова и bTV се обявиха за лидери при старта на сезона на Вип Брадър и Сървайвър

Независимо едни от други Нова тв и bTV се определиха като лидери в праймтайма при старта на Вип Брадър и Сървайвър.

VIP Brother 2014 печели битката в надпреварата за аудитория при старта на сезона на телевизионните риалитита, съобщиха от Нова. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният телевизионен канал в България в часовия интервал 20.00 – 23.22 ч.  

С дял от 38.8% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време, Нова се оказва с почти два пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията – bTV (с дял от 20.9%), където по това време стартира новият сезон на "Сървайвър". Разликата между двете телевизии е дори по-голяма сред младата телевизионна аудитория (на възраст 18-34 години), където Нова отчита дял от 44.1%, докато следващата телевизия привлича едва 20.7% от гледащите в този момент.

Още в първите 10 минути на предаването, Нова успява да спечели лидерска позиция сред българските канали. Аудиторията на предаването нараства постоянно, като след 21.30 ч. е два пъти по-голяма от тази на втората телевизия в класацията. Час по-късно, разликата в броя зрители между първата и втората телевизии е вече над четири пъти, съобщават от Нова.

Фаворитът на българската аудитория в понеделник вечер е "Survivor: Камбоджа", твърдят в същото време от bTV. С разлика от 45% сред активната аудитория на възраст 18-49 и над 50% сред младата аудитория на възраст 18-34 спрямо следващата в класацията телевизия "Survivor: Камбоджа" даде началото на най-голямото приключение в българския ефир тази есен. В своя пик предаването привлича 1 млн. 156 хил. зрители.