Консултант на Google, режисьор с близо 140 отличия и музикален продуцент са новите попълнения сред лекторите на ФАРА 2021
Основателят на Mindscapes с над 20 години опит в рекламната индустрия с клиенти като Google, Nestle, Coca-Cola – Йонатан Доминиц, режисьорът и сценарист на отличения със 139 награди пълнометражен филм „Шибил“ – Никола Бозаджиев, и основателят и управляващ директор на една от най-успешните музикални компании у нас – Станислава Армутлиева, се присъединяват към лекторите на двадесетото издание на фестивала на креативната индустрия в България – ФАРА 2021.
FARA UNUSUAL 2021 ще се проведе от 8 до 11 септември, като за първи път от 2000 година насам Фестивалът ще събере в столицата професионалистите от комуникационния бранш. Лекционният панел е в програмата на събитието на 10 септември, а достъп до Фестивала ще имат само посетители с акредитации.
Пълна информация за цени, срокове и условия за акредитации за събитието е публикувана на https://www.fara.bg/accreditations.
Йонатан Доминиц е основател на Mindscapes, инструктор и лидер на проекти за творческо усъвършенстване и иновации за рекламни агенции и компании. През последните години агенциите, обучени от Mindscapes и работещи по техните методи, са спечелили повече от 25 награди на Cannes Lions, включително Grand Prix.
Йонатан е управлявал лично множество проекти по различни кампании из водещите световни рекламни агенции: от САЩ и Европа до Япония и Китай. Той често е канен да води обучения и е основен лектор на Cannes Lions, Eurobest, Spikes Asia и други фестивали за креативност. Темата на Йонатан Доминиц за тазгодишното издание на ФАРА ще бъде: The rules behind Breaking creativity rules.
Никола Бозаджиев гостува на FARA UNUSUAL 2021 като режисьор и сценарист с дебютния си пълнометражен филм „Шибил“, донесъл на него, на екипа и страната ни световно признание със 139 награди в 51 страни на 6 континента. Включително световната „Реми“ награда, която нарежда кино дебюта на Никола до тези на имена като Стивън Спилбърг, Джордж Лукас, Ридли Скот, Братя Коен, Дейвид Линч, Оливър Стоун и други.
Той определя „Шибил“ като началото на движение, чиято цел е възраждането на сетивата на човека и смелостта да бъдеш такъв. Или определено в три думи – негова цел е „Киното на сетивата“. Никола ще говори на тема: Мечтите са създадени, за да се сбъдват.
Станислава Армутлиева е основател и управляващ директор на някои от най-успешните музикални компании у нас - Вирджиния Рекърдс, Вирджиния Пъблишинг, Анимато Мюзик, Анимато Мюзик Пъблишинг, които се занимават с всички дейности в областта на музикалния бизнес – продуциране, менажиране и администриране на авторски и сродни на авторските права, маркетинг на музикални продукти и събития, физическа и дигитална дистрибуция на аудио и видео записи, представителство на някои от най-големите световни музикални каталози за България и други. Темата ѝ в рамките на лекционния панел ще бъде: Всичко, което трябва да знаете за свързването на музика с реклама.
ФАРА 2021 събира отново заедно рекламната общност благодарение на силната подкрепа от Нова Броудкастинг Груп и Нетинфо.
Събитието се провежда в рамките на Sofia Summer Fest.
За повече информация следете www.fara.bg
ФАРА
Целта на Фестивала е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал в България и се организира от 2000 г. от БАКА. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.
БАКА
Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена като браншова организация, за да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.
Основните цели на Българската асоциация на комуникационните агенции са: да развива и утвърждава високи професионални стандарти и професионална етика сред членовете си без изключение, да защитава професионалните интереси на членовете си пред обществеността, държавни и обществени органи и други юридически лица, да се включи в международния обмен на информация между асоциации и други организации със сходни цели и задачи.