OffNews.bg

ФАРА 2021 стартира официално с общо 409 заявки

Стартира 21-вото издание на най-големия български рекламен фестивал ФАРА, който ще отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании през последните две години. По данни на организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) за ФАРА 2021 са събрани общо 409 заявки, като само за Творческия фестивал има подадени 370 заявки от 31 български агенции.

За първа година, по време на ФАРА 2021, се въвежда и изцяло нов Медиен фестивал, който ще награди работата, която се откроява чрез стратегия в използването на медийните канали. Агенциите, участващи в Медийния фестивал, са 8, а подадените от тях кандидатури са общо 39.

„За първи път от двадесет години ФАРА се провежда отново в София, за първи път на открито, за първи път в творческото жури има представители на толкова много агенции и за първи път две години ще бъдат събрани в едно издание на Фестивала. Вярваме, че по традиция настоящото издание на Фестивала ще се превърне във вдъхновител за промяна, развитие и израстване на нашата индустрия.“ – сподели Чавдар Кенаров, заместник-председател на БАКА, и официално даде старт на FARA UNUSUAL 2021.

FARA UNUSUAL 2021 се провежда от 8 до 11 септември в рамките на Sofia Summer Fest, където събира професионалистите от комуникационния бранш. През първия фестивален ден творческото жури разгледа заявките в категории – FILM и Brand Activation и излъчи участниците в Digital.

На 9 септември са планирани за представяне и първи кръг журиране проекти от категориите Медийна кампания, Craft, Кампания и изцяло новата Бранд адаптивност, в която се състезават рекламни форми, които променят образа, дейността или продукт на бранда в отговор на непредвидена социална или пазарна ситуация.

Последният ден преди официалната церемония по награждаване – 10 септември, петък, е предвиден за лекционен панел, по време на който посетителите ще могат да се запознаят отблизо с едни от най-изявените специалисти от бранша на световно ниво и да обменят добри практики, идеи и ноу-хау.

Пълната програма на събитието можете да видите тук: https://www.fara.bg/programme

ФАРА 2021 събира отново заедно рекламната общност благодарение на силната подкрепа от Нова Броудкастинг Груп и Нетинфо.

За повече информация следете www.fara.bg

Ако имате въпроси, изпратете своето запитване до екипа на БАКА на e-mail: fara@baca.bg.

ФАРА

Целта на Фестивала е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал в България и се организира от 2000 г. от БАКА. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.

БАКА

Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена като браншова организация, за да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.

Основните цели на Българската асоциация на комуникационните агенции са: да развива и утвърждава високи професионални стандарти и професионална етика сред членовете си без изключение, да защитава професионалните интереси на членовете си пред обществеността, държавни и обществени органи и други юридически лица, да се включи в международния обмен на информация между асоциации и други организации със сходни цели и задачи.