Какво трябва да знаем за почистването на домове и офиси
В недалечните дни, това бе една услуга, която можеха да си позволят хората с повече финансови възможности, смятахме я за лукс и нещо, което хората рядко могат и си позволяват. В днешно време нещата са се променили. Все повече тя става не само нужна, но и често използвана – професионално почистване на домове. Ежедневието на хората не позволява да подържат добра хигиена в домовете си, а още по-малко в офисите. На работните места е почти сигурно, че има хигиенист, който се грижи за ежедневното почистване и поддържане на естетическа и здравословна чистота. В домовете си хората наемат по-рядко от офиса човек за хигиената, но определено вече не е рядкост.
Ако се замислим това е съвсем логично, тъй като чисто времево динамичното ежедневие не ни позволява да бъдем мултифункционални. Още повече, че в един момент да бъдеш навсякъде полезен е в минус на цялото състояние на човек, отколкото да го прави по-добър. Личният и професионалният живот са две крайности на един конец, които хората балансират постоянно, а по средата се намират битови задължения, из които най-важно е почистването на банята.
Чистенето на дома е нужно по няколко причини – усещане за удобство и уют, поддържане на добро здраве и дори самочувствие. Често не ни остават сили и време за това и прибягваме към услугите на домашна помощница. Тя се грижи за общата визия на помещението, а при желание от ваша страна може да вземе помощници, които да почистят диваните и други повърхности, които изискват употреба на специални машини.
Почистването на офисите може да се предлага в различни пакети, които да включват освен почистване на подовите настилки – изхвърляне на кошчетата за боклук, подреждане на бюрата, зареждане на консумативи, почистване на санитарните възли и по-големи помещения като конферентни зали. Това има особено значение за визията на целия ви бизнес и отношението на служителите ви към него. От друга страна това прави огромно впечатление на клиенти и партньори. Всички тези факти неминуемо поставят чистотата на помещенията в офиса на едно от първите 3 места, от неща, които задължително трябва да осигурите.
Не по-малко важно е да споменем, че почистването се извършва със специални препарати, които са силно дезинфекциращи и не влияят неблагоприятно върху човешкото здраве. Въпреки всичко служителите, обвързани с почистването, са обезопасени от фирмата със специално облекло и пособия, които ги защитават.