OffNews.bg

Фирма с 9 лайка ще прави Фейсбук кампанията на ЦИК за 90 бона

Фирмата "Милива" ООД е спечелила обществената поръчка на Централната избирателна комисия за информационната кампанията на ЦИК в социалните мрежи за изборите през март.

Маркетинг агенцията се е наредила на първо място с 98.58 точки.

ЦИК ще отдели от бюджета си 90 хил. лева, за да бъде информирано обществото за изборите и през социалните мрежи. Тази сума ще бъде прибрана от "Милива" ООД.

Бърза проверка показва, че "Милива" има крайно незавидните 9 лайка във Фейсбук (към момента на публикуване на този текст), което за маркетинг агенция, насочена към социалните мрежи, не е за хвалба.

Последният пост на фирмата във Фейсбук е от преди близо 4 години, когато са публикували песен на Роби Уилямс.

По същия начин стоят нещата и в Туитър - "Милива" там има 1 последовател и стокова профилна снимка.

В изискванията на ЦИК фирмата-изпълнител трябва да " осигури публичност, да информира и повиши познани-
ята и мотивацията на българските граждани за предстоящите избори за народни представители на 26 март 2017 г.“

За видео материалите на ЦИК относно вота през март ще отговаря компанията на продуцента и шоумен Силвестър Силвестров, познат и като Зюмбюла от "Братя Мангасарян".

"Премиер студио плюс" на Силвестров ще изработи до 5 видеоклипа, до пет аудиоклипа, включително видеообучителните материали и сценарий за произведенията. За това ЦИК ще плати 30 хил. лева.