Само тази седмица в Lidl: двойно повече кашу на същата цена
Изключително богатата на магнезий и фосфор екзотична ядка кашу е една от най-предпочитаните “хрупанки” за всякакъв вид поводи - пред телевизора с приятели, на официално събитие или бърз закуска в някои от малките почивки по време на работа. Известна още като индийски фъстък, тя определено е супер разпознаваема заради специфичната си форма. Кашуто е предпочитано от хората с отношение към здравословния начин на живот като бързо, вкусно и засищащо решение, когато нямаме време за обилно хапване.
И ако сте истински почитатели на кашуто, тази седмица Lidl ни дава възможност да се насладим на двойно повече от вълшебната ядка. Говорим за специалната акция "1+1" на приложението Lidl Plus, с което тази седмица можем да закупим две пакетчета печено кашу с марката Alesto на цената на едно. Двете опаковки от по 150 гр. се предлагат за 4,99 лв. вместо 9,98 лв., като офертата важи до 2х2 опаковки на клиент. Или накратко казано, може да закупим до 600 гр. висококачествено кашу за само 9,98 лв. Самият продукт е награден и с медал за качество QUDAL*, като се предлага в различни видове - осолен или без сол.
Alesto e една от многото собствени марки на Lidl, които залагат на партньорство с родни производители за продуктите, предлагани във всички 118 магазина на веригата в цялата страна. Повече за марката и коя е родната компания, която със своя неповторим вкус и благодарение на партньорството си с Lidl е успяла да завладее и немския пазар, вижте тук.
Специалната акция "1+1" на Lidl Plus дава нови допълнителни възможности за изгодно пазаруване за всички клиенти на Lidl. До края на юни потребителите на Lidl Plus ще могат да спестят минимум 60 лв. с различен купон всяка седмица, с който да закупят два броя от един продукт на цената на един. Акцията включва основни млечно, месни и други продукти, които всяко домакинство потребява всекидневно.
Наред с атрактивните оферти на мобилното приложение, Lidl всяка седмица предлага и десетки други продукти с високо качество и изгодна "Lidl цена" и намаления от 20 до 50%, а понякога и до 70%. Така компанията помага на своите клиенти да оптимизират разходите си и да планират ефективно семейния бюджет.
Публикацията е част от партньорство между OFFMedia и Lidl