Печалбата на Facebook падна с 9%
Печалбата на Фейсбук падна с 9%, след като компанията рязко увеличи разходите си за разработване на приложения с цел бъдещ растеж, съобщи Reuters.
Разходите ще растат с 55 до 60% през 2015 г. спрямо миналата година, а през втората половина на годината ще се увеличат с 82% до 2.77 млрд. долара.
Инвестираме например в Messenger, WhatsApp и Oculus Chief, обясняват от компанията. Messenger има над 700 млн. потребители. Приложението е свалено над 1 млрд. пъти чрез операционната система Android, допълват от Фейсбук.
В предстоящите месеци Фейсбук ще добави нови рекламни формати към приложението за споделяне на снимки Instagram.
Според анализаторите в компанията разходите са в рамките на очакваното.
Акциите на Фейсбук паднаха с повече от 3% при търговията в късните часове в сряда.
Най-голямата социална мрежа в света Фейсбук продължава да разширява влиянието си. Към 30 юни тя е имала 1.49 млрд. активни потребители - с 13% повече от преди година. През юни ежедневно са влизали във Фейсбук 968 млн. души, обяви Марк Зукърбърг във личната си страница.
За първите четири месеца на 2015 г. печалбата се е увеличила до 4.04 млрд. долара от 2.91 млрд.
Година по-рано нетната печалба на акционерите падна до 715 млн. долара (25 цента на акция) от $788 млн. или 30 цента за акция.