Hyundai получи приза за най-добър автосервиз
Сервизът към централния шоурум на корейския автопроизводител Hyundai беше удостоен с наградата „Автомобилен сервиз на годината – 2012“.
Това определи гласуването на български автомобилни журналисти. Призът, учреден по инициатива на Shell и на Прес-авто клуб България, беше получен от Савина Константинова (на снимката), управител на официалния вносител на марката в България – „Индустриал Комерс“. „Спечелихме с иновативност, високи технологии и непрекъсната грижа за клиентите“, каза Константинова. „Днес спечелихме и една друга награда – i40 беше избран за автомобил на годината от клиентите в допитване по интернет в най-големия интернет-портал и това е добра атестация за клиентското търсене“. Журито отличи сервиза на Hyundai, разположен на „Околовръстен път“ № 260, с първото място, като отчете множество строги критерии като ниво на обслужване, състояние на техническата база, отзиви на клиенти, време на извършване на услугите и редица други. Не без значение се оказа и фактът, че той разполага с трите основни международни стандарта за този тип съоръжения – система за управление на качеството, система за управление на здравословни и безопасни условия на труд и система за управление по отношение на околната среда.