Енерго-про няма да спира тока на неплатилите за януари, които са подали жалба
Електроразпределителното дружество, което обслужва Североизточна България – „Енерго-про“, няма да спира тока на хората, които оспорват сметките си за януари, преди да получат отговор на подадения сигнал. Това заявиха в четвъртък от компанията.
Дружеството ще направи проверки на всички сметки за ток, които се отклоняват от обичайното потребление на клиентите. Ако бъде констатирано някакво несъответствие, компанията ще върне парите, ако сметката вече е платена, или ще анулира фактурата.
750 писмени жалби са постъпили до момента в „Енерго-про“ заради надписани сметки за ток за януари. От проверените до момента сигнали, не са констатирали случай на сгрешена сметка, обясниха от дружеството. В един от случаите клиент е подал жалба за неправилно отчитане. Проверката е установила, че е била начислена служебна енергия заради липсата на достъп до електромера. След установяването на грешката, сметката на клиента е коригирана, допълват от „Енерго-про“.
С въпроси към енергоразпределителното дружество са се обърнали 11 023 клиенти, като 7480 от тях са били консултирани по телефона, а останалите – в центровете за обслужване на клиенти.
Недоволните клиенти на енергоразпределителните дружества ще излязат за пети пореден ден на протест заради високите сметки за ток за януари.