Подобни случаи са ежедневие, твърди бивш шеф на охраната в мола, в който нападнаха служител
"Този случай не е изключение. Подобни инциденти, побоище, грабежи и кражби са ежедневие. За този мол, а и не само за него... имало е инциденти".
Това каза по Нова телевизия бившият мениджър по сигурността Георги Ерменков на мола, в който беше извършено нападение от група младежи.
"Бил съм почти две години служител на охранителната фирма в търговския център и това се е случвало постоянно и винаги сме го виждали”, заяви Ерменков.
По думите му той е разпознал младежите, които е видял на записите от побоя. „Тези посетители са редовни. Познати са ми лицата им. Не ги виждам за първи път. Правили са проблеми и преди”, подчерта той.
Били шамари, удряли с юмруци и плюли от перваза: СРП обвини хулиганите от столичния мол
Ерменков беше категоричен, че „действията на охраната в мола са трагични”.
„Служителят, който се вижда на кадрите да държи шише, има проблем с алкохола. Когато работехме заедно, съм му правил устни забележки няколко пъти. Накрая за наказание го преместих на друг обект”, обясни той.
„Обикновено на смяна са двама до трима души от охраната. Фирмата има недостиг на охранители. Не се е случвало да задържаме хора. Когато има проблеми – викаме полицията и тя извършва задържането. Викаме и СОТ за съдействие. Имали сме тежки ситуации с родители. Получавал съм заплахи”, каза бившият шеф на охраната в търговския обект.
При инцидентът, който се оказа пореден и се случи на 24 ноември, бе нападнат служител в кафене в столичен търговски център. Причината е била направена от него забележка за неприлично държане. Според очевидци нападателите са били в група от поне 10 души.
Трима от нападателите са задържани под стража. По случая е образувано досъдебно производство.