Електронна система за управление на административното обслужване вече функционира в териториалното поделение на НОИ в София. Тя обхваща всички приемни и чувствително ще подобри организацията на обслужването.
Системата включва устройство за продажба на билети, което указва предлаганите услуги и реда за прием. От него клиентът получава номер и описание на избраната услуга – отпускане на нова пенсия или промяна на вече отпусната, временна нетрудоспособност, преценка на правото за обезщетение за безработица, майчинство и др.
Към системата е монтирано светлинно табло с гласови функции, което насочва клиентите към гишето, на което ще бъдат обслужени според своя предварителен избор.
Електронната системата отчита моментната натовареност на служителите. Така ще се намали времето за чакане и ще се избегнат характерните за всяка опашка конфликтни ситуации.
Нововъведението ще има ефект и върху оптимизирането на работните процеси чрез равномерното разпределение на дейностите по приема и обработването на документи между работещите в приемните.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Джендо Джедев
Честна дума от Путин: Засега няма да превземаме Харков
ob1
Руската църква е наказала десетки свещеници заради антивоенни позиции
dolivo
Кирил Петков е претърпял катастрофа край Аксаково, има загинал
dolivo
Симеоновският лифт спря завинаги, няма части за него