"Туитър" съобщи, че въвежда забрана за публикуване на сайта си на съдържание от рекламодатели, които отричат научния консенсус за климатичните промени - политика, вече въведена от "Гугъл", предаде БТА.
"Рекламите не бива да пречат на важните разговори за климатичната криза", каза компанията в публикувано вчера свое изявление, обявяващо новата политика.
Няма признаци, че промяната ще засегне съдържанието, публикувано от потребителите на социалната медия, която заедно с "Фейсбук" беше взета под прицел от групи, опитващи се да разпространяват подвеждащи твърдения за промяната на климата, отбелязва АП.
Обявяването на новата политика съвпадна с Деня на Земята и дойде часове преди ЕС да постигне съгласие по сделка, изискваща всички големи технологични компании да следят по-отблизо сайтовете си за реч на омразата, дезинформация и друго вредно съдържание.
"Туитър" съобщи, че през идните месеци ще предостави на своите потребители повече информация как възнамерява да предостави "надежден и авторитетен контекст на разговорите за климата", включително от Междуправителствената група по изменението на климата. Докладите за причините и ефектите от промяната на климата на подкрепяната от ООН група са в основата на международните преговори за ограничаване на климатичните промени.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Последни коментари
230 млрд баксов
ПП-ДБ са готови след изборите да работят с ГЕРБ, но без Пеевски
демотиватор
Пентагонът ''ще побърза'' да изпрати на Украйна ракети ''Пейтриът'' за 6 милиарда долара
Джендо Джедев
Путин вероятно не е наредил убийството на Навални според американското разузнаване
781000
ПП-ДБ са готови след изборите да работят с ГЕРБ, но без Пеевски
Балканец
ПП-ДБ са готови след изборите да работят с ГЕРБ, но без Пеевски
klimt
Целта на Путин не е Украйна, а Европа, предупреди германският финансов министър