Повече от половината японски домакинства всяка сутрин закусват с българско кисело мляко.
Това сочат данните от проучване на японската компания „Мейджи корпорейшън“, което беше представено на среща на министъра на икономиката Божидар Лукарски с президента на компанията Кадзуо Кавамура.
Цели 57,5% от японците пък асоциират България с киселото мляко, става ясно още от проучването.
„Мейджи корпорейшън“ произвежда българско кисело мляко от 1972 година, а от 2013 г. компанията произвежда кисело мляко и за Китай, Тайланд и Сингапур.
Българското кисело мляко е съкровище, актив, който трябва да се защитава и да се разширява като стойност. За японците то е символ на дълголетие и здравословен начин на живот, подчерта Кадзуо Кавамура.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
08.04 2015 в 21:48
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.04 2015 в 21:12
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
08.04 2015 в 21:11
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Sin
Петков за предполагаеми фалшифицирани от Бориславова документи: Кьорфишек на ДАНС в несериозни медии
Mateevk
Руснаците напредват сериозно по няколко направления в Донецка област
Nichevbu
Засипаха с боклук парламента на Грузия заради ''руския закон'', десетки са арестувани
leomesi
Снегът се връща по високите върхове
leomesi
''Какъв скандал е Корал''. Атанасов очаква да се иска имунитета на депутати от ПП-ДБ
nms
Мъж е третиран като роб в Португалия цели 17 години
4I4ATA
БСП има 700 нови членове от началото на годината до днес, обяви Нинова