В международния ден на думата "Благодаря" – 11 януари, Lidl България стартира специална кампания, с която благодари на своите клиенти за доверието. Така с началото на новата година компанията изразява своята признателност към всички, които ежедневно избират Lidl за своя любима верига.
"Днешният 11 януари е още един повод за нас да кажем на всички наши клиенти "Благодарим ви, че ни се доверявате!". Да оправдаваме това доверие ежедневно е нашата най-голяма отговорност в продължение на вече повече от 10 години. Затова и ежедневно полагаме усилия да предлагаме най-доброто качество на най-добрите цени, да гарантираме сигурността и безопасността в нашите магазини и да даваме на клиентите ни още нови причини да избират Lidl. Защото няма по-голямо удовлетворение от това да ги виждаме усмихнати и доволни от избора, който са направили", коментира Милена Драгийска-Денчева, главен изпълнителен директор на Lidl България.
Главен герой в новата рекламна кампания са именно клиентите, които познават отлично продуктите с марка Lidl и които пазарувайки или споделяйки със своите близки и познати, са най-добрата реклама на веригата. Много често те са и хората, които най-добре представят продуктите пред останалите клиенти – точно както го прави и главният герой в новия телевизионен клип, част от кампанията.
Отлично качество на добра цена, прецизна селекция от разнообразни висококачествени продукти, които пестят време и средства, безопасност и най-високи мерки за сигурност, гарантирани от сертификата COVID Shield на TUV Австрия, който веригата първа получи още през септември миналата година, както и всичко необходимо за бързо, удобно, сигурно и приятно пазаруване, с грижа за бюджета на българското семейство и с гаранция за високо качество – това са само част от характеристиките, които вече 10 години отличават Lidl на пазара и затвърждават образа му на любима верига.
Затова и през новата година компанията ще продължи да следва тази своя мисия – да бъде близо до своите клиенти с все повече магазини, да им предлага високо качество на добра цена, да ги изненадва с иновативни предложения и да оправдава тяхното доверие.
Телевизионният клип на кампанията можете да видите ТУК.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
alfakentavur
Путин отстрани Сергей Шойгу като министър на отбраната
Constanza
Синът на Явор Божанков простреля друго дете (допълнена)
Constanza
Путин отстрани Сергей Шойгу като министър на отбраната
БотоксПутю
Арестуван в Австралия бивш US пилот от военноморския флот работил с китайски хакер