Клиенти на БДЖ стартираха петиция срещу лошото управление на настоящето ръководство на БДЖ.
Инициативата е заради непрекъснато влошаващото се качество на услугите на националния превозвач.
Според пътниците във влаковете непрекъснато липса информация за закъсненията при пътуване. Те се оплакват от липса на достатъчно седящи места в пътническите композиции и заявяват, че са притеснени за живота и здравето си от зачестилите случаи на горящи пътнически влакове.
Друга забележка на клиентите на БДЖ е от лошите хигиенни условия във вагоните.
Според тях отпусканите от бюджета средства за БДЖ не се управляват прозрачно и ефективно, а вината за това е на сегашното ръководство на компанията.
"Не искаме държавата да отпуска допълнителни средства за БДЖ, докато не бъде сменено настоящото ръководство", заявяват авторите на петицията, която ще бъде внесена до министъра на транспорта Ивайло Московски и до омбудсмана Мая Манолова.
Петицията за смяна на център-нападателя на футболните аматьори от Локо-БДЖ Владимир Владимиров и колегите му може да бъде подписана тук.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
leomesi
За първи път от началото на прехода: Университетите затварят, от 3 г. финансирането им намалява
leomesi
Разсеяхме пушилката на ПП-ДБ. Не може да агитират с пенсиите, заяви Главчев
IvoIvo
Бивш шеф на НСО: Грешка на охраната е, че има секунди, в които премиерът на Словакия е абсолютно сам
pimome9104
Роберт Фицо е в съзнание, стабилизира се след дълга операция