Собствена социална мрежа за фенове решиха да създадат водещи европейски клубове и по този начин да напуснат или ограничат присъствието си във Facebook.
Проектът се казва Dugout и вече стартира, а с участие в него са се ангажирали 27 клуба от Стария континент, като сред тях личат имената на Реал Мадрид, Арсенал, Байерн Мюнхен, Пари Сен Жермен, Ливърпул, Милан, Барселона и други. Поводът да тръгнат по този път е финансов.
Клубовете не печелят почти нищо от това, че са толкова популярни във Facebook, а заради сложния алгоритъм на социалната мрежа едва 20 процента от постовете им достигат до феновете, които са харесали страниците им.
Идеята е в тази мрежа да се споделят много неща зад кулисите на футбола като тренировки, режими на хранене и други, които не са свързани с телевизионни права. На страницата вече могат да се гледат много видеа, като например разширен репортаж от тренировката на канадската попзвезда Джъстин Бийбър с Барселона и много други.
"Играта в днешно време е наистина глобална, а феновете не искат само да гледат мачове, те желаят да следват любимите си клубове и играчи в целия свят. На терена и извън него", сподели президентът на Dugout.com Елиът Ричардсън.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Последни коментари
Johnny B Goode
Кирил Петков изказа съболезнования на близките на починалия шофьор след катастрофата
lonely
Административният съд разпореди да се прекрати промяната на движението в центъра на София
lonely
Деловодната система на СОС е станала обект на хакерска атака
craghack
Административният съд разпореди да се прекрати промяната на движението в центъра на София
lonely
Проверяват 40 души за строителни измами във Варна, четирима са задържани