В Кипър започва да действа постоянна електронна система, чрез която пациентите ще могат да оценяват държавните болници и здравни центрове, съобщиха от Държавната организация за здравни услуги. Целта е чрез непрекъснатата обратна връзка от гражданите да се подобрят предоставяните услуги.
До 7 дни след като са се лекували в държавни здравни заведения, гражданите ще получават съобщение на мобилните си телефони с покана да дадат оценката си за тях, както и електронна връзка към въпросника, чрез който могат да я направят, обясниха от Държавната организация за здравни услуги (OKYpY), която внедри новата рейтингова система, съобщи БНР.
Тя включва четири категории услуги в публичния здравен сектор, за които са разработени отделни въпросници. Това са амбулаторни грижи, болнично лечение, спешна помощ и услуги за дневни грижи. Пациентите ще гласуват по 6-степенна скала или по числова скала от 1 до 10.
Въпросите обхващат целия спектър от услуги, сред които са поведението и обслужването на медицинския персонал, процедурите по постъпване в лечебното заведение и престоя в него, чистотата в стаите и качеството на храната.
Непрекъснатата обратна връзка от лекуващите се граждани и определеният от тях рейтинг на предоставяните услуги ще помага за предприемане на действия за тяхното подобряване, заявиха от здравната организация.

























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
България поиска Турция да обясни как KAIROS се озова в български води
Гроздето е кисело: Според Мицкоски ЕС не е готов за Македония
В 24 града ще се проведат контрапротестите, организирани от Пеевски
Зеленски: Ако Русия отново започне война, какво ще направят нашите партньори?