Пациентите в Кипър ще оценяват болниците през е-система

OFFNews 20 юни 2025 в 09:44 568 0
мобилна услуга

Снимка Pixabay

Електронна система за обратна връзка

В Кипър започва да действа постоянна електронна система, чрез която пациентите ще могат да оценяват държавните болници и здравни центрове, съобщиха от Държавната организация за здравни услуги. Целта е чрез непрекъснатата обратна връзка от гражданите да се подобрят предоставяните услуги.

До 7 дни след като са се лекували в държавни здравни заведения, гражданите ще получават съобщение на мобилните си телефони с покана да дадат оценката си за тях, както и електронна връзка към въпросника, чрез който могат да я направят, обясниха от Държавната организация за здравни услуги (OKYpY), която внедри новата рейтингова система, съобщи БНР.

Тя включва четири категории услуги в публичния здравен сектор, за които са разработени отделни въпросници. Това са амбулаторни грижи, болнично лечение, спешна помощ и услуги за дневни грижи. Пациентите ще гласуват по 6-степенна скала или по числова скала от 1 до 10.

Въпросите обхващат целия спектър от услуги, сред които са поведението и обслужването на медицинския персонал, процедурите по постъпване в лечебното заведение и престоя в него, чистотата в стаите и качеството на храната.

Непрекъснатата обратна връзка от лекуващите се граждани и определеният от тях рейтинг на предоставяните услуги ще помага за предприемане на действия за тяхното подобряване, заявиха от здравната организация.

Виж още за:
    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови