64 на сто от българите, са дали отлична оценка на здравните услуги, получени от аптеките и от общопрактикуващите лекари в мобилното приложение на НЗОК, преде БТА.
След тях се нареждат денталните лекари, болниците и лекарите специалисти. Далите оценка "добър" на получените от тях здравни услуги са 18 на сто, същият е и процентът на недоволните.
С това приложение, през юни, НЗОК предостави възможност на гражданите да оценят услугите в извънболничната, болничната, денталната помощ, както и в аптеките. Приложението не ангажира потребителите със споделяне на лични данни или данни за лечебното заведение, към което са се обърнали за преглед, изследвания, лечение и др.
Най-много граждани, използвали приложението, са в София, следвани от тези в Шумен, Габрово, Стара Загора и Пловдив.
От НЗОК апелират за по-голяма активност от страна на гражданите, тъй като обратната връзка с тях е от особена важност в стремежа й да подобри качеството на предоставяните здравни дейности.
Приложението ще даде възможност да се покажат проблемните места при оказване на медицинска помощ и да се предприемат необходимите мерки за тяхното коригиране, съобщават от Касата.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15614
1
12.08 2020 в 12:06
Бонус въпрос. Колко (64%) от свалилите го са в "системата"? :)
Последни коментари
Козин Човков
Правителството смени 6-има областни управители. Сред тях и на София
Един друг
Шефът на НЗОК ще съди Лена Бориславова
Един друг
Валя Войкова става оперативен директор на Euronews Bulgaria
нещото
Пътят до атентата в Света Неделя: Платените от Москва терористи на БКП. Лекция на проф. Вили Лилков - част I
user4eto
МВР получава 20 млн. лв. за ремонт на сградите си. Одобрени са разходи в още 24 ведомства