Министърът на туризма Николина Ангелкова участва в откриването на информационния туристически център на България в Токио. Това става по силата на подписано споразумение между Министерството на туризма и Бизнес Асоциация Япония и Югоизточна Европа (БАЯЮИЕ).
Всички разноски за туристическия център са поети от БАЯЮИЕ, а Министерството на туризма поема ангажимент да предоставя актуални рекламни материали, които да бъдат разпространявани в японската столица.
„Много важно е, че България вече присъства физически на туристическия пазар в Япония и всички жители и гости на Токио ще могат да получават актуална информация на място за възможностите за туризъм в страната ни“, каза министър Ангелкова, щитирана от пресцентъра си.
Тя подчертала, че България е известна сред азиатските туристи с розовото си масло и киселото мляко, но у нас те можели да открият много други атрактивни форми на туризъм.
Япония е в топ 50 на пазарити за българския туризъм и заема 41 позиция за периода януари-август 2016 г. с над 9000 туристи, което е с 16.5 % увеличение спрямо същия период на 2015 г.
Според националната статистика, през 2015 г. страната ни е посетена от общо 12 362 японски граждани.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
10538
3
20.10 2016 в 12:16
10538
1
20.10 2016 в 11:22
Представям си лилето павлова ако вземе, че отиде по покана в Австралия... как седи по средата на пустинята и реже лента на магистрала... Направо ме е страх да си помисля какво ще каже.
Абе нея де я скриха? Да не е вече бременна?
Последни коментари
user4eto
Борисов се отрече от бъдеща сглобка с ПП-ДБ
Джендо Джедев
Борисов се отрече от бъдеща сглобка с ПП-ДБ
Constanza
Ще съградим съкрушителна военна сила, заяви сестрата на Ким Чен-ун
Constanza
Борисов се отрече от бъдеща сглобка с ПП-ДБ
Bad Horse
Сенатът на САЩ одобри помощта за Украйна, Израел и Тайван
ob1
Тренд: ГЕРБ води с почти 10% пред ПП-ДБ, кампанията ще реши кой ще е втори на вота
ob1
Ще съградим съкрушителна военна сила, заяви сестрата на Ким Чен-ун