Нова социална мрежа, добила популярност като "анти-фейсбук" платформа, набира скоростно последователи в интернет.
Замислен първоначално като мрежа между около 90 приятели на създателя Пол Будниц, сайтът Ello днес получава по над 30 000 заявки за нови профили на час. Основните разлики между него и повечето социални мрежи са, че липсва реклама и не се продават данни за потребителите.
Ello е с опростен дизайн и функции. Засега профил в него се създава само срещу покана, която може да се поиска от вече съществуващ потребител.
Услугата е безплатна, но Будниц има идея да въведе допълнителни функционалности срещу дребни суми.
Самият Пол Будниц досега се е прехранвал от магазина си за велосипеди в щата Вермонт, САЩ.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
01.10 2014 в 10:53
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
01.10 2014 в 10:47
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
30.09 2014 в 14:30
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
30.09 2014 в 12:23
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
30.09 2014 в 12:10
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
30.09 2014 в 10:39
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
30.09 2014 в 10:26
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
30.09 2014 в 10:17
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
30.09 2014 в 10:08
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
30.09 2014 в 10:03
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Кремъл отрече съобщения за развод между Асад и съпругата му
Протести пламнаха в Сирия след групово запалване на коледна елха
Главчев: Пътят към еврото е безпрепятствен
Паричните обезщетения за майчинство за този месец ще бъдат платени на 31 декември
До 20 часа днес се променя организацията по АМ Хемус заради засиления трафик