СЗО подозира, че в Сирия е използван невропаралитичен агент

ОFFNews Последна промяна на 05 април 2017 в 14:52 1317 0

Жертвите на химическа атака, извършена вчера в Сирия, показват симптоми, отговарящи на реакция на нервопаралитичен агент, заяви днес Световната здравна организация, цитирана от Ройтерс.

"При някои от случаите се наблюдават допълнителни признаци, отговарящи на излагане на органофосфорни химикали - категория, която включва нервопаралитични агенти", посочи СЗО, определяйки броя на загиналите на най-малко 70.

"Вероятността, че става дума за химическа атака, е подкрепена от очевидната липса на външни наранявания, за която се съобщава при случаите, показали бърза проява на еднакви симптоми, включително остър респираторен дистрес като главна причина за смъртта", заяви още организацията.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !