Quantcast

Компании махнаха от името си "A", "B" и "O" в помощ на кръводаряването

OFFNews Последна промяна на 18 август 2016 в 17:17 4092 2

Във Великобритания и други 20 страни се провежда кампания, която цели да популяризира кръводаряването.

Използва се хаштагът #MissingType (липсващата кръвна група), а множество компании се включиха като премахнаха латинските букви "A", "B" и "O" от иманата си. 

Идеята на кампанията е да се покаже, че ако тези букви ги няма, имената на компаниите нямат смисъл. По същия начин, ако няма достатъчно кръводарители, това може да се окаже фатално за някои пациенти. 

Кампанията се провежда от 16 до 21 август в 21 страни по света.

В рамките на кампанията заедно работят 25 кръводарителски центрове от страните, които участват, сред които са САЩ, Австралия, Сингапур, Южна Африка, Ирландия и Канада. 

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

9507

2

Добре измислено, безплатена реклама и състрадателен ПР.

8860

1

newfoundland

18.08 2016 в 18:21

Много добра инициатива. Моите адмирации.