
Във Великобритания и други 20 страни се провежда кампания, която цели да популяризира кръводаряването.
Използва се хаштагът #MissingType (липсващата кръвна група), а множество компании се включиха като премахнаха латинските букви "A", "B" и "O" от иманата си.
Идеята на кампанията е да се покаже, че ако тези букви ги няма, имената на компаниите нямат смисъл. По същия начин, ако няма достатъчно кръводарители, това може да се окаже фатално за някои пациенти.
Кампанията се провежда от 16 до 21 август в 21 страни по света.
В рамките на кампанията заедно работят 25 кръводарителски центрове от страните, които участват, сред които са САЩ, Австралия, Сингапур, Южна Африка, Ирландия и Канада.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
13507
2
18.08 2016 в 20:17
12860
1
18.08 2016 в 18:21
Сачева: Словесните фокуси на Асен Василев – ''има дупка-няма дупка'', фактите ги опровергават
Сачева: Словесните фокуси на Асен Василев – ''има дупка-няма дупка'', фактите ги опровергават
Руски петролен танкер е заседнал в Балтийско море
Нетаняху за плана на Тръмп за Газа: Ние ще свършим работата
В телефонен разговор: Тръмп е обсъдил с Путин прекратяването на войната в Украйна
Екипът на Мария Бакалова за участието ѝ в кампания на МВнР: Не е изразявала публично политически пристрастия