Във Великобритания и други 20 страни се провежда кампания, която цели да популяризира кръводаряването.
Използва се хаштагът #MissingType (липсващата кръвна група), а множество компании се включиха като премахнаха латинските букви "A", "B" и "O" от иманата си.
Идеята на кампанията е да се покаже, че ако тези букви ги няма, имената на компаниите нямат смисъл. По същия начин, ако няма достатъчно кръводарители, това може да се окаже фатално за някои пациенти.
Кампанията се провежда от 16 до 21 август в 21 страни по света.
В рамките на кампанията заедно работят 25 кръводарителски центрове от страните, които участват, сред които са САЩ, Австралия, Сингапур, Южна Африка, Ирландия и Канада.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
13507
2
18.08 2016 в 20:17
12860
1
18.08 2016 в 18:21
Последни коментари
dolivo
Кремъл предупреди собственика на Телеграм да внимава
dolivo
Защо по време на нападението срещу 'Крокус' не е имало служители на реда?
dolivo
Столична община ще плати над 30 000 лева на адвокатка, счупила крака си до Съдебната палата
Ендевър
Депутатите решиха: До 10 години затвор за блудство с малолетно дете
мнение от IP
Томислав Дончев: Отново са възможни разговори с ПП-ДБ след изборите
dolivo
Европейската прокуратура извършва обиски в два хотела в български ски курорт