Единствено с приходите от винетки можем да финансираме строителството на пътища в страната. Колкото повече средства събираме, толкова повече ще можем да инвестираме, затова се опитваме да въведем по-справедливия модел - да се заплаща такса за изминат километър.
Това заяви в Ямбол министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова.
Създават се грешни очаквания в обществото, че ще се връщат пари от сегашната цена на винетките или че няма да бъдат валидни. Делото за винетките не касае тяхната цена, а процедурата по приемането на наредбата за тарифата, категорична е Павлова.
Изграждането на АМ „Тракия“ и обновяването на пътната инфраструктура промени драстично тази част на България само за няколко години и като размер на БВП, и възможностите за заетост, каза министърът на регионалното развитие на Международния икономически форум Ямбол 2016 „Един град – много възможности“.



























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
19277
3
21.06 2016 в 00:28
поне да плати подкуп на некоя гнила ябълка - изваждане
а не само събиране
19249
1
20.06 2016 в 20:52
Песента, която милиони руснаци тайно припяват и плаши Путин
Внасят бюджет 2026 отново в понеделник
Захарова плаши ЕС, замразените руски милиарди са близо до Украйна
'Възраждане' се опитва да яхне антиправителствените протести
В проектобюджета влизат 60 млн. евро за купуване на лизинг на хеликоптери за пожари
ПП-ДБ, АПС и МЕЧ внесоха вота на недоверие
Дронове по маршрута на самолета на Зеленски при визитата му в Ирландия