Цените на най-известните лога в света

Последна промяна на 13 август 2012 в 17:52 3665 1

Въпросът за това дали логата са надценени обикновено е строго субективен.
Въпросът за това дали логата са надценени обикновено е строго субективен.

Всеки от нас може да разпознае огромна част от продуктите в която и да е сфера по логото им – повечето графични символи са уникални, макар и семпли, но дали заслужават парите, които са отделени за тях? Обикновено отговорът е субективен, но мнозинството лесно може да забележи, когато нещо е ТВЪРДЕ надценено или пък силно подценено.

Ето и за какви пари става дума при някои от най-големите компании в света*:

 

British Petroleum (BP) – $211 000 000

Accenture - $100 000 000

New Zealand Banking Group - $15 000 000

BBC - $1 800 000

Pepsi - $1 000 000

 

Олимпийските игри в Лондон 2012 - $625 000

Nike - $35

Twitter - $15

Coca-Cola - $0

Google - $0

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*По данни на stocklogos.com.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
X

Парламентът на живо