Всеки от нас може да разпознае огромна част от продуктите в която и да е сфера по логото им – повечето графични символи са уникални, макар и семпли, но дали заслужават парите, които са отделени за тях? Обикновено отговорът е субективен, но мнозинството лесно може да забележи, когато нещо е ТВЪРДЕ надценено или пък силно подценено.
Ето и за какви пари става дума при някои от най-големите компании в света*:
British Petroleum (BP) – $211 000 000
Accenture - $100 000 000
New Zealand Banking Group - $15 000 000
BBC - $1 800 000
Pepsi - $1 000 000
Олимпийските игри в Лондон 2012 - $625 000
Nike - $35
Twitter - $15
Coca-Cola - $0
Google - $0
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*По данни на stocklogos.com.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
13.08 2012 в 19:02
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
''Най-доброто предстои!''. Пеевски сменя устава на ДПС в НДК (видео, снимки)
Депутатите ще разгледат Бюджет 2025 на 7 януари
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват