Цените на най-известните лога в света

Последна промяна на 13 август 2012 в 17:52 2873 1

Въпросът за това дали логата са надценени обикновено е строго субективен.

Всеки от нас може да разпознае огромна част от продуктите в която и да е сфера по логото им – повечето графични символи са уникални, макар и семпли, но дали заслужават парите, които са отделени за тях? Обикновено отговорът е субективен, но мнозинството лесно може да забележи, когато нещо е ТВЪРДЕ надценено или пък силно подценено.

Ето и за какви пари става дума при някои от най-големите компании в света*:

 

British Petroleum (BP) – $211 000 000

Accenture - $100 000 000

New Zealand Banking Group - $15 000 000

BBC - $1 800 000

Pepsi - $1 000 000

 

Олимпийските игри в Лондон 2012 - $625 000

Nike - $35

Twitter - $15

Coca-Cola - $0

Google - $0

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*По данни на stocklogos.com.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

13.08 2012 в 19:02

Медийката, как е множествено число на лого?