
Всеки от нас може да разпознае огромна част от продуктите в която и да е сфера по логото им – повечето графични символи са уникални, макар и семпли, но дали заслужават парите, които са отделени за тях? Обикновено отговорът е субективен, но мнозинството лесно може да забележи, когато нещо е ТВЪРДЕ надценено или пък силно подценено.
Ето и за какви пари става дума при някои от най-големите компании в света*:
British Petroleum (BP) – $211 000 000
Accenture - $100 000 000
New Zealand Banking Group - $15 000 000
BBC - $1 800 000
Pepsi - $1 000 000
Олимпийските игри в Лондон 2012 - $625 000
Nike - $35
Twitter - $15
Coca-Cola - $0
Google - $0
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*По данни на stocklogos.com.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
13.08 2012 в 19:02
Последни коментари
zuljin
Признаха Дерек Шовин за виновен за смъртта на Джордж Флойд
Окомер
Оперираният Борисов на обиколка из болнични стаи: И аз ората ми викаха: ''Не оди да риташ топка'', обаче акъл не расте (видео и снимки)
zuljin
Възможно е ваксината на Янсен да предизвиква тромбози
Човека
Борисов предлага нов кабинет с патерица в Софиямед
Grigor Arssov
Станишев за Нинова: Аз вече не откривам дори здрав разум