Ексклузивно И третият път не донесе късмет: Парламентът е все така без ръководство (гласувания)

Съдят Бъргър Кинг: Whopper-ът изглеждал голям, а бил малък

OFFNews 30 август 2023 в 13:11 2569 0

Бургер

Снимка Pixabay

Бургер

Съдят Бъргър Кинг заради това, че бургерът Whopper изглежда по-голям в рекламата за менютата, отколкото е в действителност е, съобщи Би Би Си.

Делото обвинява гиганта за бързо хранене, че подвежда клиентите, като показва бургера с по-голяма питка и повече съставки, които „преливат от хлебчето“.

„Твърденията на ищците са неверни“, казват от Бъргър Кинг пред Би Би Си.

McDonald's и Wendy's също са изправени пред подобно дело в САЩ.

Груповият иск срещу веригата за бързо хранене твърди, че Whopper е направен да изглежда с 35% по-голям и с два пъти повече месо в сравнение с това, което действително е сервирано на клиентите.

По-рано Бъргър Кинг твърдеше, че не е задължително да предлага бургери, които изглеждат „точно като на снимката“.

В решението американският окръжен съдия Рой Алтман посочва, че трябва да бъде оставено на съдебните заседатели да „ни кажат какво мислят разумните хора“.

Той обаче отхвърли твърденията, че веригата за бързо хранене е подвеждал клиентите със своите телевизионни и онлайн реклами.

„Изпеченото на скара говеждо месо, представено в нашата реклама, е същото, използвано в милионите сандвичи Whopper, които сервираме на клиентите си в цялата страна“, казва говорител на Бъргър Кинг в изявление след решението на съда.

Адвокатът Антъни Русо, който представлява ищците, не е коментирал случая пред Би Би Си. 

Други вериги за бързо хранене наскоро са се изправили пред съда заради твърдения за фалшива реклама.

По-рано тази година Taco Bell беше съден в САЩ за продажба на пици и опаковки, за които се твърди, че съдържат половината от рекламираното съдържание.

Миналата година мъж в Ню Йорк предложи колективен иск срещу McDonald's и Wendy's , в който той обвини двете компании в нечестни и измамни търговски практики.

В делото се твърди, че бургерите на McDonald's и Wendy's в маркетинговите материали са с поне 15% по-големи, отколкото в реалния живот.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Делян Пеевски и Кирил Петков си крещят от първия ред на пленарната зала