Криенето от охраната в ЦУМ и укорителните погледи на служителите в моловете могат да останат в миналото – когато имате време за убиване, студено ви е или искате да се докоснете до най-новите технологични шедьоври, вече можете да се възползвате от своеобразната галерия на бъдещето, отворена от МТел в центъра на София.
M-Tel Experience Store е двуетажен магазин, който има за цел да задържи вниманието на посетителите върху забавлението и изучаването на новите възможности, а не толкова върху цените и потенциалната печалба от покупката.
С всеки влизащ в технологичния рай веднага се „активира“ дружелюбен консултант, който му показва всяка джаджа или функция на изложените продукти. „Целта ни наистина е хората да си отдъхнат, да се докоснат до технологиите, да тестват, да се забавляват и да се чувстват специални“, казват служителите, докато демонстрират десетките функции на тъч-масата, хващаща веднага погледа на посетителите.
На втория етаж се намира помещение, обзаведено уютно с цел да имитира домашен хол – желаещите могат да седнат и да погледат телевизия, да се пренесат в потенциалния си дом, ако изберат някой ден да си купят избраните за демонстрацията технологии.
„Не се страхуваме, че хората ще се застоят и ще ползват магазина за подслон от студа навън през деня, а по-скоро това е целта ни“, казват консултантите и добавят, че кътчето, намиращо се на ъгъла на улиците „Съборна“ и „Александър Батенберг“ и пазено в тайна до отварянето си вчера, все още няма конкретно работно време.
„Хората сами ще продиктуват работното ни време“, казват служителите.
Сред най-интересните възможности в магазина е принтиране на сътвореното на тъч-масата произведение под формата на картичка. Изображенията могат и да се пращат на и-мейли и дори да се споделят в социалните мрежи директно от магазина.
Всеки месец пък ще бъде слаган нов „Продукт на фокус“, който се намира близо до входната врата на магазина и стои под стъклено покритие.
Най-пленяващото в M-Tel Experience Store обаче безспорно е липсата на дискриминация – тук поговорката „По дрехите посрещат...“ далеч не важи. Без значение как изглеждаш, дали разбираш от технологии и дали имаш намерение да си купиш джаджа в близките години, в магазина ти се обръща същото внимание и ти се дава същото време, което се отделя на всеки костюмиран бизнесмен.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан: Преминаваме от военно време към ера на мир