Ексклузивно Кирил Петков: България експулсира 70 руски дипломати (допълнена)

Да прекъснеш договор с телеком - мисия невъзможна и в САЩ

OFFNews Последна промяна на 17 юли 2014 в 11:15 10540 6

Случвало ли ви се е да се опитате да прекъснете договор с някой оператор, било то кабелен или мобилен, но служителят отсреща, вместо да удовлетвори вашето искане веднага, ви предлага нов договор.

Е, това не е практика само у нас. Запис на телефонен разговор на американец със служител на телеком стана хит в мрежата. Мъжът успява да запише последните 8 минути от разговора си със служителя на "Комкаст", след като преди това над 10 минути се опитвал да му обясни как иска да прекрати договора си за доставка на интернет - безуспешно.

Злочестият клиент е журналистът Райън Блок. Голяма част от разговора му преминал в това служителят на компанията да го убеждава Брок да не прекъсва договора, като му предлага нови и нови оферти и промоции. Брок обаче е бил твърдо решен да прекъсне отношенията си с "Комкаст".

Ето и част от разговора. Както авторът уточнява, диалогът се води след като вече многократно е обяснил защо иска да прекрати контракта:

- Като най-добрият интернет доставчик в страната, не разбирам защо искате да прекъснете договора. Разкажете ми какво в нашите услуги не Ви харесва.

- Всъщност разговори като този са една от причините да не искам да съм ваш клиент.

- Девет години сте наш клиент, очевидно е нямало проблеми, а сега искате да се преместите на друг оператор. Какво промени мнението Ви?

- Защото така.

- Защо защото така?

- Не Ви влиза в работата. Вашата работа е да прекъснете договора ми, ако поискам.

- Като компания, която Ви доставя интернета, ни влиза в работата да знаем. Ако не знаем защо нашите клиенти напускат, как ще направим нашите услуги по-добри?

- Това е страхотен въпрос, може да наемете фирма да направи проучване по тази тема. Точно сега аз съм клиент, който иска да прекъсне договора си.

В крайна сметка Брок постигнал целта си и вече не е клиент на компанията.

В twitter Райън получил и извинение от компанията с думите: "Съжаляваме и сме засрамени от случилото се. Трябва да станем по-добри. Определено има върху какво да работим".

Осемминутният запис на разговора между Брок и служителя на "Комкаст" може да чуете тук:

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови