Quantcast

ЗК „УНИКА” АД: Експресно съдействие за щети от градушката

Претенции за щети се завеждат онлайн на www.uniqa.bg

OFFNews Последна промяна на 09 юли 2014 в 15:28 1575 0

"Уника"

Застрахователна компания „УНИКА“ АД въведе удължено работно време до 19:00 ч. на Центъра за огледи на ул. „Самоков" №60, гр. София до петък (11.07.2014 г.) включително. Откриват се още две извънредни точки за огледи в офисите на УНИКА, намиращи се на ул. „Юнак" № 11-13 и на ул. „Искър" №8 в София, които ще работят също с удължено работно време до 19:00 часа до края на тази седмица, съобщиха от компанията.

Срокът за деклариране на претенциите към ЗК„УНИКА“ АД, които са вследствие на градушката в град София, се удължава до края на месец юли т.г. За тези претенции „УНИКА“ АД няма да изисква документ от Националния институт по метеорология и хидрология.

На националния номер за клиенти на УНИКА 0700 111 50 може да се получи пълна информация и съдействие за регистриране на претенции за обезщетения. Клиентите могат да регистрират претенция най-бързо като попълнят онлайн форма за уведомление на сайта на компанията в секция „Обслужване“.

Претенции по застраховки за недвижимо имущество, свързани с повредени стъклопакети ще бъдат обработвани експресно срещу предоставяне на снимки и описание на увреждането.

Обаждайки се на тел. 0700 111 50, клиентите със застраховки „У Дома и Щастлив“, „Бизнес План“ или „Бизнес План Компакт“ могат да се възползват и от услугата за експресно одобрение по телефона и изплащане на обезщетението в рамките на 24 часа от регистрирането на претенцията, когато претенциите отговарят на зададени критерии и са в размер до 1000 лева.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !