Наемите на новите павилиони на Женския пазар от 40 евро/кв.м биха всички рекорди по скъпотия.
Те са двойно по-високи от средните в оборотните столични молове и се равняват на тези в търговската част на магазините по бул. "Витоша", съобщи Mediapool.
Въпреки че над половината обекти останаха незаети след първия опит за отдаването им под наем, в началото на юли ще бъде направен втори опит като цените остават без промяна. Това e решил Столичният общински съвет (СОС).
Не високите цени, а невежеството на търговците са причината първият конкурс да се провали, обяснява Николай Георгиев, изпълнителен директор на "Пазари Възраждане".
По думите му на първия конкурс интересът към 89-те търговски обекта е бил огромен, като кандидатите са били над 120. Повече от половината обаче били декласирани заради неправилно попълнена документация за участие.
Търговци обаче обявили пред Mediapool, че именно високите наемни цени са ги отказали да участват в търга.
Вторият конкурс за отдаването на 53 обекта на Женския пазар ще се проведе в началото на юли.
Павилионите са с различна площ. Най-малкият е от 6 кв. м с начална наемна цена от 490 лв., а най-големият е 21 кв. м с цена от 1600 лв. месечно.
Магазините, които ще бъдат отдадени на търг, са специализирани за месо, мляко, хляб, ядки, екохрани, подправки, захарни изделия, сувенири, цветя и други. Има и павилиони за занаятчии.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Украйна стои зад убийството на ген. Игор Кирилов в Москва
Христо Иванов доведе Делян Пеевски, заяви Радомир Чолаков
Насар вдига категорията: ''Ако се оперирам, може никога да не се върна''
Украйна спира транзита на руски газ