Рапидо се присъединява към европейската мрежа на DHL Parcel

OFFNews 04 септември 2017 в 15:43 4090 0

„Рапидо Експрес енд Лоджистикс“ ООД България подписа стратегическо споразумение за присъединяване към европейската мрежа на DHL Parcel.

Продължаващото разширяване на мрежата на DHL Parcel в сътрудничество с местни партньори в нови четири държави – България, Ирландия, Румъния и Хърватия, е в съответствие със стратегията на компанията да продължи развитието на европейския пазар за електронна търговия и да предлага на клиентите си възможно най-широкообхватната инфраструктура. Конкретната цел е да се установи присъствие във всички ключови европейски пазари за електронна търговия до края на 2018 г.

„Присъединяването ни като единствен партньор за България към тази паневропейска мрежа е висока оценка за всичко, което сме изградили в „Рапидо“. За нас като една от най-бързо растящите куриерски компании в България, оценката на лидер в бранша с опита и имиджа на DHL Parcel е най-добрият атестат за качеството на предоставяните от нас услуги. По-важното е, че българските ни клиенти реално ще се възползват от доказаните стандарти и от възможно най-широкообхватната куриерска структура в Европа, получавайки достъп до мрежа от над 50 000 офиса. Същевременно цената ще е достъпна и за онлайн търговците“, каза Радослав Крумов, управител на „Рапидо Експрес енд Лоджистикс“.

„Ние вярваме в европейската идея и осъзнаваме, че хората на континента копнеят за общност“, каза Юрген Гердес, Изпълнителен директор, Пощенска и колетна електронна търговия в Deutsche Post DHL Group, добавяйки, че „Обединените чрез доставки държави на Европа“ са повече от само логистична мрежа. Те допринасят за създаването на по-силно чувство за общност сред европейските граждани.

Днес около шест милиарда търговски електронни пратки се доставят в рамките на Европа всяка година, като Германия, Франция и Великобритания са най-обширните пазари за електронна търговия. И дори ако индустрията процъфтява като цяло, пълният потенциал далеч не е изчерпан в областта на трансграничната електронна търговия.

Според Евростат 55% от интернет потребителите в Европа вече пазаруват онлайн, но само 32% от тях правят това и извън страната си. Чрез разширяване на мрежата си, DHL Parcel Europe ще предлага услуги, които отговарят на стандартите на DHL в 26 държави, като предлага на онлайн търговците предимствата на единна мрежова инфраструктура и разширен и стандартизиран набор от услуги на всички тези пазари.

Виж още за:
Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
X

Топлофикация подари 200 милиона на Ковачки