Пазарджик - Троян (152 км) два дни път с БДЖ - без да броим закъсненията

OFFNews 03 януари 2017 в 10:31 20605 5

Качеството на услугите на БДЖ е добре известно отдавна - мръсните вагони, закъсненията и напълно безплатните дървеници са запазената марка на родните железници. Въпреки това националният превозвач винаги има с какво да ни изненада.

Любители на жп транспорта споделиха в една от специализираните фейсбук групи нагледен пример за това колко "удобно" е разписанието на БДЖ. Показното е за маршрут Пазарджик - Троян. Разстоянието между двата града е 152 километра според Google Maps. Това обаче изобщо не притеснява БДЖ да предложи на клиентите си превоз, който да е с продължителност от 15 часа и 11 минути в рамките на два дни.

Ето и конкретното транспортно решение на БДЖ с час на тръгване 22,41 ч и смяна на четири влака:

Пазарджик - Пловдив

Пловдив - Варна

Варна - Левски

Левски - Троян.

По това разписание клетият клиент на БДЖ би трябвало да е в града на Троянската сливова в 13,52 часа на деня последващ началото на пътуването.

Всъщност времепътуването от над 15 часа, което е по-бавно от най-дългите презокеански полети, е възможно само в идеалния случай - нито един от четирите влака на БДЖ да не закъснее и пътникът да не пропусне нито една от връзките.

В жп групите в социалните мрежи се шегуват, че човек с велосипед би пристигнал по-бързо отколкото пътник, избрал услугите на родното жп.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    За писането на коментар е необходима регистрация.
    Моля, регистрирайте се от TУК!
    Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

    9006

    5

    Kristina Stancheva

    03.01 2017 в 16:36

    Не знам какво целите с тази статия, може би строене на повече пропадащи магистрали, но реалното предложение за маршрут е през софия за 8часа и половина - 441 жп км. тук може да се помисли за един влак стрела, но гарантирам, че гледките по актуалния маршрут са лесни за обикване.

    12359

    4

    kibrito

    03.01 2017 в 14:32

    Кой има интерес БДЖ да бъде съсипано и продадено за стотинки? Проблемът не е в липсата на пари, след като такива се наливат в много други сфери. Явно това е останалата хапка, за която някой иска да вземе огромен пидкуп, като я продаде на безценица, но преди това е необхидимо да се обработи общественото мнение и хората да бъдат "убедени" - разбирай МАНИПУЛУРАНИ И ПОДВЕДЕНИ, за да пожелаят условията в БДЖ да се подобрят, а това, както се опитват да ни убедят, ще е възможно само ако външен "инвеститор" купи БДЖ.

    16008

    3

    Nik68

    03.01 2017 в 13:08

    За конкретния маршрут не знам. Но да направиш закъснение 165 минути Плевен - Варна е трагедия. Да имаш закъснение "липса на локомотив" е равно на оставка в нормална държава. Оставка на Ръководството на БДЖ и на министъра на транспорта. А да виждаш 4 служителки зад стъклото на 4 каси и да работи само една е безобразие. Да не отварям дума, за какво се ползват компютрите на касите - за разпечатване на билети. Никаква автоматизирана система - размятат някаква тетрадка от гише на гише и вечно са им малки заплатите, социалните придобивки и прочие.

    42249

    2

    Denis Rizanov

    03.01 2017 в 12:14

    Неприятно съм изненадан от тази дописка, сложена като ВАЖНА НОВИНА. Олеквате.
    Положението на БДЖ е окаяно и това го знаят всички, най-вече пътуващите с жп транспорт. Но да търсите под вола теле е безсмислено.
    Първо. "Любители на жп транспорта споделиха в една от специализираните фейсбук групи..."
    Второ. Видно е че това е ТРЕТИЯТ възможен вариант.
    Трето. Има вариант за наполовина на това време. Пак с БДЖ.
    Четвърто. Въпросното "предложение" е просто решение за предвижване по всички възможни маршрути на база съществуващото разписание. За конкретен ден от седмицата.

    Пожелавам ви повече стойностни материали, оптимизъм, вяра в доброто и по-малко, даже хич ЖЪЛТИНИ.

    9506

    1

    krasibo

    03.01 2017 в 11:08

    Напълно безсмислена статия. Не че защитавам БДЖ, даже съм им бесен, че вчера посрещах на гара София моите родители идвайки с влака от Копривщица, който закъсня 80 минути.
    Просто е безумно да се пътува от Пазарджик с влак до Троян, защото единствената ЖП линия която води до Троян тръгва от гара Левски. И да има бързи и удобни връзки сигурно трябва да се минат 400-500 км жп път.
    Знам го по трудния начин от опит. Първия път който отидох до Троян, тръгнах с влак от София и пътувах 7 часа. От тогава съм ходил до там с рейс, с кола и на стоп но никога повече с влак.
    Така че примера с Троян не е състоятелен. Като цяло за мен пътуване с БДЖ е едно бавно и късащо нервите начинание.
     
    X

    Заедно с Азов на фронта в Донбас. Нашият кореспондент Горица Радева разказва войната от първо лице