Само за една седмица актуалната кампания на ЧЕТИРИ ЛАПИ, с която организацията призовава всеки от нас да замени пиротехническите средства с по-смислен и безопасен начин на посрещане на празника, се разви стремително със стотици медийни публикации и хиляди споделяния #SoundOFF в социалните мрежи. Така посланието ѝ - „Красивото за нас е ужасяващо за тях“, достигна до повече от половин милион човека онлайн.
„Активната гражданска позиция в подкрепа на призива ни за отговорно честване на празниците е окуражаващ сигнал за едно бъдещо адекватно и цивилизовано общество,“ споделя Деница Славова, ръководител на отдел „Комуникации“ в ЧЕТИРИ ЛАПИ.
Дни преди критичния за животните празничен период „Красивото за нас е ужасяващо за тях“ вече има и емоционално видео, заснето от Push Pull Production и режисирано от Ангел Апостолски. За телевизионния клип на ЧЕТИРИ ЛАПИ кадифения си глас безвъзмездно и без условности дава певицата Белослава, лично ангажирана с каузата да се предотврати ненужния стрес и страх, който животните преживяват по време на безотговорното празнуване на хората.
Алтернативната рок група ALI пък подаряват песента си Bliss + Blasphemy на кампанията не само заради чиста човешка емпатия, но и заради категоричната вяра на момчетата от бандата, че за степента на морал в едно общество се съди най-вече по начина, по който то се отнася към най-слабите. „Едновременно чест и гражданска мисия е да сме част от инициатива, с която се дава глас на безгласните“, допълват от групата.
“Красивото за нас е ужасяващо за тях“, по идея на агенция proof., влезе в селекцията на уебсайта Ads of the World, който отличава най-креативните и актуални реклами от цял свят.
„Забраната на фойерверките е неизбежна част от еволюцията на обществото ни, за да стигнем дотам, трябва да говорим за проблема на висок глас. Хората в нашия офис имат 14 котки и 12 кучета и един от тях посочи темата, няколко месеца по-късно кампанията достигна до милиони в България, бе чута в Турция и Италия. Ето това ни дава надежда, че "Красивото за нас е ужасяващо за тях" е само началото на неминуемата промяна,“ споделя Ангел Искрев, творчески директор на proof.
Всеки, който се разпознава в каузата на ЧЕТИРИ ЛАПИ, може да я подкрепи като се включи в разговора, започнат с помощта на популярни личности с отношение към животните в Instagram като използва хаштага #SoundOff и специално създадения гиф със същото име в социалните мрежи.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Коледна проповед: Папа Франциск забрани на служителите на Ватикана да клюкарстват
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста