Как се посрещат клиенти по време на карантина

OFFNews 20 март 2020 в 15:36 3300 0

Снимка Сергей Антонов

Най-малко на 2 метра отстояние един от друг, мерене на температура, пръскане с дезинфектант на входа и дори отказване на обслужване, ако не си с предпазна маска. 

Това са част от мерките, които са предприети в някои хранителни вериги и банки. 

Ето и начините, по които ни посрещат:

Веригата "Лидл" спазва строго препоръките за 2-метрово отстояние един от друг още пред самия магазин. Сигнализира се за нередност, дори когато има само двама клиенти на една каса и разстоянието не е спазено. На входа там се предоставя дезинфектант на всеки клиент, а охраната старателно бърше количката след всеки човек, като има случаи, в които сам си бършеш количката на влизане с дезинфектанта.

Има дори магазини, в които още на входа се мери температурата с дистанционен термометър. 

Във верига магазини Била се допускат около 20 човека, но на места работи само една каса и мерките за струпване на хора и спазване на 2 метра отстояние един от друг не винаги се спазват. 

В някои обекти мерките са още по-строги.

Магазин от веригата на "Фантастико" в София е отказал днес да пусне клиенти без предпазни маски, но в други могат да влизат клиенти и без маски.

В един офисите на Централна кооперативна банка дори са отказали да обслужат човек, защото е без предпазна маска, съобщи читател на OFFNews. Едно от правилата, които е въвела банката заради извънредното положение в страната е и служителите, и клиентите бъдат с маски, уведомиха от банката. 

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Заедно с Азов на фронта в Донбас. Нашият кореспондент Горица Радева разказва войната от първо лице