Как се фактурира водата при промяна на цените

Последна промяна на 05 януари 2018 в 15:41 1007 0

„Софийска вода“ АД припомня как се осъществява отчитането на използваните количества питейна вода от домакинствата и индустрията при промяна на тарифите.

Редът е записан в Общите условия, публикувани на сайта на дружеството - www.sofiyskavoda.bg/SVDocuments/Obshti uslovia2016.pdf.

Член 31 от Общите условия гласи: „(1) В и К операторите предоставят В и К услуги по утвърдени от Комисията за енергийно и водно регулиране пределни цени.

(2) В и К операторите публикуват утвърдените от КЕВР цени, както и тези, които ще прилагат, при условие, че са по-ниски от пределните, задължително в един централен и един местен всекидневник, както и на електронната страница на В и К оператора. Новите цени имат действие, без да е необходимо сключване на анекс или допълнително съгласие на потребителя.
(3) При промяна на цените, количеството вода, отчетено през периода от датата на последния действителен отчет до датата на следващия действителен отчет на средствата за измерване, се разпределя пропорционално на броя на дните, по време на които действа старата и новата цена.“

„Софийска вода“ АД напомня, че е в интерес на всички, ползващи услугите й, да осигуряват редовно действителен отчет на своите водомери. Това би намалило броя на дните, в който отчитането става пропорционално на съотношението дни със стара към дни с нова цена.

Графикът за посещения на проверителите на водомери е обявен персонално във всички профили на клиентите ни, регистрирани на сайта. Той е указан и на месечните фактури. Безплатният телефон 0800 121 21 и Центровете за обслужване на клиенти са на разположение за повече информация. Електронните ни услуги улесняват всички и гарантират бърза информация за клиентите ни и по-добър контакт между тях и нас.