Инфлацията у нас продължава да расте, като повишението на цените не подмина и спортните карти за корпоративни клиенти. Доскорошният монополист, предлагащ спортен абонамент за служители, завиши таксите си драстично, което доведе до недоволство на мениджмънта на компаниите и на крайния потребител. Вследствие на това, все повече компании търсят алтернатива. Стартиралата в началото на 2022 нова бенефит спорна карта CoolFit, за по-малко от година придоби популярност сред потребителите и компаниите, поради своята гъвкавост и атрактивни предложения.
Coolfit е услуга с добавена стойност за крайния потребител и цена без аналог
Неслучайно за съвсем кратък период след своя дебют, корпоративният абонамент затвърди позициите си, като услуга с добавена стойност за крайния потребител, предлагайки редица предимства за служителите и за HR специалистите. Те споделят, че администрирането е бързо и удобно, а таксата е в пъти по-ниска, спрямо конкурентната карта. Също така иновативното предложение за дигитален достъп до спортни и уелнес центрове без необходимост от пластика и лична карта, прави услугата все по-предпочитана, сред любителите на спортни и уелнес преживявания. CooFit не спира да впечатлява с бързите си темпове на развитие, като отваря врати към множество спортни обекти от най-висок клас.
Предпочитан партньор за фитнес индустрията
Същевременно близо година след старта си, българската спортната карта за корпоративни клиенти вече е и предпочитан партньор за фитнес индустрията. Голяма част от собствениците на фитнес зали в България и членове на БАЗФ, сред които и Петър Ангелов - Атлетик Фитнес, председател на Управителния съвет на БАЗФ споделят, че благодарение на CoolFit виждат страхотна възможност за допълнителен приход в бизнеса. Те забелязват, че голям процент от редовните клиенти в обектите им са абонати на CoolFit, вследствие на изгодните условия, които предлага услугата. Според членовете на БАЗФ работата с CooLFit е лесна, а клиентите, които посещават спортните обектите са доволни и от факта, че не е необходимо да носят поредната пластика в портмонето си, както и да предоставят документ за самоличност. Освен това все повече фирмени служители предпочитат дигиталната карта CoolFit, защото цените са без еквивалент, а плащането се случва бързо и изцяло дигитално с един клик в приложението. Не на последно място спортните зали отчитат бързото нарастване на CoolFit ползватели и това им дава надежда, че благодарение на новия доставчик на корпоративната спортна карта, броят на спортуващите още повече ще се повиши.
Корпоративното партньорство между мобилното приложение, фитнес центровете и големите фирми се оказва чудесна възможност, тъй като дигиталният абонамент CoolFit не само няма пазарен конкурент, но и разчупва модела на работа, предлагайки много нови възможности за потребители и партньори.
Публикацията е изготвена с партньорството между БАЗФ и OFFNews.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)