Инфлацията застигна и картите за спорт

OFFNews 13 януари 2023 в 09:56 14627 0

Снимка CoolFit

Инфлацията у нас продължава да расте, като повишението на цените не подмина и спортните карти за корпоративни клиенти. Доскорошният монополист, предлагащ спортен абонамент за служители, завиши таксите си драстично, което доведе до недоволство на мениджмънта на компаниите и на крайния потребител. Вследствие на това, все повече компании търсят алтернатива. Стартиралата в началото на 2022 нова бенефит спорна карта CoolFit, за по-малко от година придоби популярност сред потребителите и компаниите, поради своята гъвкавост и атрактивни предложения.

Coolfit е услуга с добавена стойност за крайния потребител и цена без аналог

Неслучайно за съвсем кратък период след своя дебют, корпоративният абонамент затвърди позициите си, като услуга с добавена стойност за крайния потребител, предлагайки редица предимства за служителите и за HR специалистите. Те споделят, че администрирането е бързо и удобно, а таксата е в пъти по-ниска, спрямо конкурентната карта. Също така иновативното предложение за дигитален достъп до спортни и уелнес центрове без необходимост от пластика и лична карта, прави услугата все по-предпочитана, сред любителите на спортни и уелнес преживявания. CooFit не спира да впечатлява с бързите си темпове на развитие, като отваря врати към множество спортни обекти от най-висок клас.

Предпочитан партньор за фитнес индустрията

Същевременно близо година след старта си, българската спортната карта за корпоративни клиенти вече е и предпочитан партньор за фитнес индустрията. Голяма част от собствениците на фитнес зали в България и членове на БАЗФ, сред които и Петър Ангелов - Атлетик Фитнес, председател на Управителния съвет на БАЗФ споделят, че благодарение на CoolFit виждат страхотна възможност за допълнителен приход в бизнеса. Те забелязват, че голям процент от редовните клиенти в обектите им са абонати на CoolFit, вследствие на изгодните условия, които предлага услугата. Според членовете на БАЗФ работата с CooLFit е лесна, а клиентите, които посещават спортните обектите са доволни и от факта, че не е необходимо да носят поредната пластика в портмонето си, както и да предоставят документ за самоличност. Освен това все повече фирмени служители предпочитат дигиталната карта CoolFit, защото цените са без еквивалент, а плащането се случва бързо и изцяло дигитално с един клик в приложението. Не на последно място спортните зали отчитат бързото нарастване на CoolFit ползватели и това им дава надежда, че благодарение на новия доставчик на корпоративната спортна карта, броят на спортуващите още повече ще се повиши.

Корпоративното партньорство между мобилното приложение, фитнес центровете и големите фирми се оказва чудесна възможност, тъй като дигиталният абонамент CoolFit не само няма пазарен конкурент, но и разчупва модела на работа, предлагайки много нови възможности за потребители и партньори.

Публикацията е изготвена с партньорството между БАЗФ и OFFNews.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Николай Стайков: Борисов и Пеевски преместиха парламента от страх от журналистите