Хората в Лозен: Не сме искали Карат-С, а качествени автобуси

OFFNews Последна промяна на 22 юни 2017 в 12:59 2853 0

Жителите на близкото до София село Лозен обвиниха в разпространение на некоректни и невярни изказвания общинския съветник от ГЕРБ Ваня Тагарева.

Сдружение “Бъдеще за Лозен” реагират на неточности в изказвания на Тагарева пред в-к Дневник и на провелата се вчера (21.06.2017 г.) транспортна комисия. На заседанието на комисията тя защити внесеното от нея и от инж. Симеон Славчев предложение за удължаване на договор с фирмата "Карат-С" за концесия на линии на градския транспорт, сред които са и тези, обслужващи район Панчарево.

Пред транспортната комисия г-жа Тагарева заяви, че цели защитата на обществения интерес, както и че е провела редица срещи с граждани от район Панчарево, които са изразили желание качеството на транспортната услуга да не се влошава и следователно – желаят удължаване на договора с Карат-С.

“Последните няколко дни пред различни медии г-жа Тагарева твърди, че на общоселското събрание, организирано от ГС "Бъдеще за Лозен", е поела ангажимент пред местните жители за удължаване на договора на "Карат C". Но това твърдение не отговаря на истината, заявяват от сдружението.

Хората от Лозен изрично уточняват, че на общоселското събрание, което Сдружението организира и проведе на 11.06.2017 г. не е дискутиран превозвачът, който ще обслужва съществуващите линии”

Събранието е взело решение да настоява пред Столичната община да се отпуснат допълнителни съчленени автобуси в пиковите часове по линия №5, нейното разписание да се синхронизира с това на метрото и да се създаде нова линия, даваща допълнителна адекватна връзка с града.

“Г-жа Тагарева не взе отношение по тези точки и не пое никакви ангажименти да представи проблемите ни пред Столичния общински съвет, но изказванията й пред медиите и в комисията ясно показват, че не е разбрала какво точно искат жителите на район Панчарево”, смятат от Сдружението.

Жителите на Лозен посочват, че това което искат е бърз и редовен градски транспорт, който да се  извършва с качествени автобуси.

"Механичното удължаване на концесията с още две години не решава тези проблеми", заявяват от "Бъдеще за Лозен".